005.jpg

Через погіршення ситуації з захворюваністю населення на коронавірус на території Сумської міської територіальної громади та відповідно до рішення виконкому № 162 КП «Міськводоканал» тимчасово обмежує прийом громадян.

Відсьогодні, 5 квітня, звернення, скарги та заявки споживачів приймаються на електронну адресу абонентського відділу підприємства: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Консультації та роз’яснення надаються за номерами телефонів: 70-01-56; 70-01-57; 700-158; (050) 3423448; (050) 3423138; (050) 4474042; (067) 5761056.

Повідомлення приймаються через мобільні додатки WhatsApp, Telegram, Viber  за номерами  (050) 3076397, (067) 5482078, а також надаються відповіді на запитання через сайт підприємства.

Юридичні особи можуть отримати консультації та роз’яснення за номерами телефонів: (050) 3963891; (067) 5753559; 70-01-55, а також  залишити повідомлення через мобільні додатки WhatsApp, Telegram чи Viber за номером (050) 3963891. Щомісячні звіти за водопостачання юридичним особам необхідно направляти на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Не забувайте вказувати контактний номер телефону, адресу або особовий рахунок для зворотного зв’язку.

Нагадуємо, до аварійно-диспетчерської служби підприємства можна звернутися за номерами 70-01-68, (050) 4078110, (067) 5482112.