0012.jpg

У четвер, 29 липня, у Сумах відбулося перше засідання Координаційної ради з впровадження бренду міста.

Заступник міського голови Станіслав ПОЛЯКОВ ознайомив присутніх зі складом ради, до якої ввійшли міський голова, всі його заступники, депутати від кожної фракції, науковці, представники готельно-ресторанного бізнесу, туристичних операторів та рекламних агентств, а також із Положенням про Координаційну раду з впровадження бренду міста Суми.

Як зазначила начальник управління стратегічного розвитку міста Оксана КУБРАК, із 2019 року працівники структурного підрозділу працюють над маркетингом та промоцією міста. За цей період було здійснено ряд заходів, затверджено бренд міста Суми, який активно використовується виконавчими органами міської ради та соціально-активним бізнесом. Наступним кроком стало створення цієї Координаційної ради під головуванням очільника міста з впровадження бренду міста.

Заступник очільника міста Станіслав Поляков сказав, що мета, з якою створювалася рада, – об’єднати людей, які впроваджують бренд та просувають місто: «Координаційна рада з впровадження Бренду міста Суми – це тимчасовий консультативно-дорадчий орган, створений з метою спрямування об'єднаних зусиль органів місцевого самоврядування, підприємницьких структур, науки і громадськості на реалізацію, підтримку, супроводження та оцінювання результатів впровадження бренду міста Суми».

Посадовець проінформував, що основними завданнями ради є формування корпоративної культури міста; регламентація правильного та ефективного використання елементів бренду; надання рекомендацій для прийняття рішень про розподіл ресурсів для впровадження бренду або їх коригування; забезпечення координації дій виконавчих органів міської ради, пов’язаних з впровадженням бренду; формування індикаторів для відстеження виконання цілей, завдань, заходів з впровадження бренду, дотримання терміну їх виконання; підготовка та розгляд аналітичних звітів щодо стану виконання заходів з реалізації впровадження бренду та надання рекомендацій і пропозицій міській раді, виконавчим органам міської ради, міському голові, заступникам міського голови щодо впровадження бренду міста.

Під час засідання було презентовано бренд Сум, надано звіт роботи в сфері маркетингу, промоції, туризму Сумської міської ТГ за 2019–2021 роки, презентовано проєкт Маркетингової стратегії Сумської міської ТГ та проєкт програми «Маркетинг, промоція, туризм Сумської міської ТГ на 2022–2024 роки».

Також складом ради обговорили питання створення Туристично-інформаційного центру, адже подібні структури ефективно працюють у багатьох містах і регіонах України. Сумська міська ТГ досі не має власного ТІЦу, тоді як і місто, і регіон мають великий туристично-рекреаційний потенціал, який варто просувати на ринку туристичних послуг.

З метою сприяння розвитку туристичної діяльності в Сумській міській ТГ, розробки та просування туристичних продуктів на внутрішньому та міжнародному ринках було запропоновано створити відділ «Туристично-інформаційний центр» в комунальній установі «Агенція промоції «Суми».

Станіслав Поляков подякував всім присутнім за те, що знайшли час для того, щоб обговорити важливі питання життєдіяльності міста в сфері маркетингу та промоції.