007.jpg

У Сумах визначили переможців міської виставки-конкурсу дизайнерського мистецтва «Сучасна садово-паркова скульптура».

Участь у конкурсі могли брати вихованці старшого дошкільного віку разом з батьками, учні загальноосвітніх, вихованці позашкільних навчальних закладів міста. Віковий ценз – від 5 до 18 років .

Свої роботи подали представники дев'яти навчальних закладів міста : шкіл № 2, № 6, № 12, № 15, № 22, Центру науково-технічної творчості молоді, дитсадків № 6, № 22, № 26. Загалом представили 10 робіт. За умовам конкурсу, це мали бути об’ємні вироби, виконані в довільній техніці з використанням вторинної сировини (дерево, резина, пластмаса, пінопласт, залізо).

При їх оцінці журі враховувало оригінальність і самобутність виконавчої майстерності; відповідність вимогам дизайну; складність роботи, її форма, доцільність використання матеріалу; кріплення матеріалу, попередня підготовка елементів; органічне поєднання сучасних тенденцій формотворення.

Переможцями стали:

  • І місце (молодша вікова категорія), робота «Павлін» (Оксана БАБЧЕНКО, Олена КОНОВАЛОВА, ДНЗ № 26, керівники Алла ШЕВЧЕНКО, Людмила ІВАЩЕНКО);
  • ІІ місце (молодша вікова категорія), робота «Опудало Ористарх» (Михайло СЕЛЕЦЬКИЙ, Центр НТТМ, керівник Тетяна ДМИТРЕНКО);
  • ІІ місце (молодша вікова категорія), робота «Казковий дельфін» (Юлія СКЛЯРОВА, ДНЗ № 22, керівник Анна ЛОЗОВИЦЬКА);
  • ІІІ місце (молодша вікова категорія), робота «Лебідь» Сергій БУКІН ( ДНЗ № 6, керівник Людмила Будік);
  • ІІІ місце (середня вікова категорія), робота «Заєць-побігаєць» Арсен АБДУЛАЄВ, КУ ЗОШ № 12, керівник Оксана ЄВТИФІЄВА);
  • ІІІ місце (старша вікова категорія), роботи «Квітка сонця», «Квітка» – (Євген СИНЕЛЬНИКОВ, Дмитро СТЕПАНІВСЬКИЙ, КУ ЗОШ № 6, керівник Іван РУДЕНЬ).

Організували та провели конкурс Інформаційно-методичний центр і Центр науково-технічної творчості молоді.
Метою творчого змагання було сприяти виявленню й подальшому розвитку творчо обдарованих дітей і підлітків у галузі дизайнерського мистецтва; розвиток художньо-естетичного смаку та творчих здібностей учнівської молоді; формування екологічної свідомості та культури підростаючого покоління.