001.jpg

Працівники управління стратегічного розвитку міста та КУ «Агенція промоції «Суми» 22-24 серпня 2021 року взяли участь у Всеукраїнському фестивалі туристичних маршрутів та народних художніх промислів «Мандруй Україною».

Захід відбувався за участі Міністра культури та інформаційної політики України Олександра ТКАЧЕНКА та Голови Державного агентства розвитку туризму України Мар’яни ОЛЕСЬКІВ.

Основними цілями заходу було комплексне представлення туристичного потенціалу всіх регіонів України, промоція ключових туристичних «магнітів» кожної області, демонстрація результатів маркетингових та піар заходів, що спрямовані на популяризацію внутрішнього та в’їзного туризму, залучення бізнес сегменту, створення потужних інформаційних приводів в ЗМІ на регіональному, національному та міжнародному рівнях, демонстрація та відтворення культурно-історичних особливостей міст та регіонів України, залучення та представлення майстрів народного художнього промислу, поширення інформації щодо історико-культурних та рекреаційних ресурсів України загалом та кожного регіону, зокрема, об’єднання зусиль центральних органів виконавчої влади, місцевих органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, бізнесу та громадського сектору заради комплексного розвитку внутрішнього та в’їзного туризму.

До Національного музею народної архітектури та побуту України поблизу Пирогова приїхали представники усіх 24 регіонів України та Автономної Республіки Крим, щоб презентувати свій туристичний, культурний і гастрономічний потенціал.

Під час фестивалю відбулися панельні дискусії щодо розвитку туризму (туристичні маршрути, розкриття потенціалу історико-культурних туристичних магнітів та інклюзивний туризм в Україні) за участю представників державних органів влади, туристичного бізнесу та лідерів думок.

У заході брали участь народні депутати України, представники центральних та місцевих органів виконавчої влади, туристичних громадських організацій.

Фестиваль організований під патронатом Державного агентства розвитку туризму України, за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України, спілки VISIT Ukraine та Global Talent Ukraine.

За результатами фестивалю було презентовано бренд міста Суми та туристичний потенціал громади, ознайомлено гостей фестивалю з туристичними магнітами, заходами та подіями міста, туристичними маршрутами та екскурсіями, архітектурною спадщиною, власними брендами, які розвиваються у Сумах: бренд вишиванок «Своє» та бренд одягу для всієї родини «Rozmova», онлайн-журнал «ЦУКР».

Окрім того, було обговорено можливості співпраці з представниками від інших міст України з метою спільної популяризації міст та розвитку туристичної індустрії в країні.