007.jpg

Під час щопонеділкової апаратної наради директор департаменту комунікацій та інформаційної політики Антоніна КОХАН звітувала про про стан забезпечення реалізації законодавства про доступ до публічної інформації.

Посадовець зазначила, що запитувана інформація виконавчими органами міської ради надається своєчасно, без порушень термінів розгляду запитів на публічну інформацію.

«За дев’ять місяців поточного року до виконавчого комітету та виконавчих органів Сумської міської ради надійшло 500 запитів на отримання публічної інформації, що майже збігається з кількістю запитів в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року, що становила 490 запитів (на 2% більше). Цей показник свідчить про високий рівень забезпечення вільного доступу до публічної інформації, якою володіють виконавчі органи Сумської міської ради, а саме: забезпечення доступу до публічної інформації шляхом оприлюднення на офіційному сайті, забезпечення умов та безпосереднього доступу до публічної інформації в приміщенні міської ради та її виконавчих органів, забезпечення доступу до публічної інформації у відповідь на інформаційні запити, а також здійснення необхідних норм для забезпечення доступу до публічної інформації в офіційних документах, якими керується в своїй роботі Сумська міська рада та її виконавчі органи», – сказала Антоніна Кохан.

За результатами розгляду задоволено 457 запитів. Згідно з пунктом 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закону) 13 запитів надіслано належним розпорядникам інформації.

Відмовлено запитувачам в отриманні інформації згідно з пунктом 3 частини 1 статті 22 Закону та Порядку відшкодування витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (у зв’язку з несплатою витрат, пов’язаних з копіюванням документів) та згідно з пунктом 4 частини 1 статті 22 Закону (у зв’язку з недотриманням вимог до запиту на інформацію) по 13 запитах.

Усі запити на інформацію за дев’ять місяців поточного року вміщували 724 питання різної тематики. Аналіз їх змісту свідчить про те, що найбільш актуальними були питання житлово-комунального господарства – 172 запити, що становить 24%; щодо діяльності органу місцевого самоврядування, кількість яких склала – 124, що становить 17% від загальної кількості питань. Також запитувачів цікавили питання щодо соціального захисту – 57 запитів, що становить 8%; земельних відносин – 47 (6,4%); фінансової політики та розпорядження бюджетними коштами – 42 (5,8%); охорони здоров’я – 24 (3,3%); питання праці та заробітної плати – 20 (2,7%); транспорту і зв’язку – 18 (2,3%); освіти – 11 (1,5%). Від Сумської обласної державної адміністрації та інших органів виконавчої влади надійшло для розгляду, як належним розпорядникам інформації 29 запитів, від представників ЗМІ – 13.

В «Офіційному віснику Сумської міської ради» та на Інформаційному порталі Сумської міської ради систематично оприлюднювалася інформація про діяльність Сумської міської ради, її структурних підрозділів, були прийняті управлінські рішення, а також проекти розпорядчих актів, що підлягають обговоренню, а також інша інформація з цієї теми.

Антоніна Кохан закликала керівників структурних підрозділів міськради якісно й ефективно забезпечувати право громадян на доступ до публічної інформації, а саме: надавати повну, достовірну та точну інформацію з дотриманням строків розгляду запитів, оскільки кожен розпорядник інформації несе за це персональну відповідальність.