007.jpg

У зв'язку із запровадженням «червоного» рівня епідемічної небезпеки, з 23 жовтня КП «Міськводоканал» змінює режим роботи.

Підприємство належить до об’єктів критичної інфраструктури, тож продовжує працювати з обов’язковим дотриманням усіх протиепідемічних заходів.

Зокрема, абонентський відділ сумського водоканалу приймає споживачів за умови проходження температурного скринінгу, дотримання соціальної дистанції та використання засобів індивідуального захисту.

Зазначимо, більшість питань споживач може вирішити дистанційно.

Наприклад, можна подати онлайн-заявку задля ліквідації аварійних ситуацій, перевірки якості води, виконання перерахунків та повірки лічильників води, переоформлення договору (зміна власника), отримання результатів повірки, довідки про наявність або відсутність заборгованості.

Контакти для звернень та отримання консультацій:

  • електронна пошта для звернень Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
  • телефонні номери для спілкування із споживачами та прийому звернень: 700-156; (050) 3423448; 700-157; (050) 3423138; 700-158; (050) 4474042; (067) 5761056.
  • номери мобільних телефонів, через які можна залишити повідомлення, використавши мобільні додатки WhatsApp, Telegram чи Viber: (050) 3076397 або (067) 5482078.

Наголошуємо, при поданні заявки обов’язково вказати контактний номер телефону, адресу або особовий рахунок споживача.