007.jpg

У Сумах відбувся освітній онлайн-печворк «Педагогіка партнерства як основа співпраці» для учителів початкових класів.

Консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Лілія САМОЙЛЕНКО розповіла про сутність та принципи педагогіки партнерства як важливої складової реформування освіти, проаналізувала роль учителя та його функції, узагальнила шляхи налагодження успішної співпраці з учнями та батьками, окреслила форми роботи щодо налагодження партнерських взаємин учителя з батьками, що будуються на засадах поваги, доброзичливості, довіри та відкритості.

Наталія ЗАЙЧЕНКО, яка також є консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників, висвітлила питання «Опанування прийомами роботи з батьківською аудиторією». Окрім того, вона знайомила слухачів із основами культури спілкування, протоколом мовної культури, правилами встановлення зорового контакту з аудиторією слухачів, методами відпрацювання дикції, також представила лайфхаки щодо психологічної готовності до виступів на батьківських зборах, педагогічних радах й ознайомила з правилом першого враження, секретами успішного оратора.

Учитель початкових класів школи № 20 Тетяна БЕРЕСТОВСЬКА презентувала практичні поради щодо взаємодії з батьками. Педагог-практик висвітлила нестандартні форми педагогічної співпраці учасників освітнього процесу, навела приклади інтерактивних вправ, інструменти налагодження взаємодії, представила власний сайт для роботи з батьками.

У результаті онлайн-печворку педагоги зробили висновок, що завдяки ефективній співпраці вчителя та батьків, креативним прийомам та нетрадиційним формам роботи можна досягти найвищого результату.