Надрукувати
Перегляди: 670

У рамках реалізації проєкту «Упровадження елементів STEM-освіти: від теорії до практики» педагоги навчалися новим методам та інструментам роботи разом із представниками Центру професійного розвитку педагогічних працівників.

Під час роботи STEM-лабораторії «Використання елементів STEM-освіти на сучасних уроках» учасники проєкту та консультанти Центру професійного розвитку педагогічних працівників Алла КУЧЕРОВА та Галина КУЗНЕЦОВА досліджували проблему того, чи можна впроваджувати STEM-освіту в заклади освіти без спеціального обладнання.

На заході розглянули приклади впровадження елементів STEM-освіти, дотримуючись принципу наступності. Вихователь-методист ЗДО № 17 Лілія КОБА поділилася досвідом використання стенду-музею для формування цілісної картинки світу дітей дошкільного віку.

Далі естафету презентації власних наробок продовжила учитель української мови та літератури Сумської гімназії № 1 Алла Баєва, яка представила лепбуки учнів як результат проєктної діяльності. Консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Галина Кузнецова надала рекомендації щодо створення та наповнюваності лепбуків.

Разом із учителем Сумської обласної гімназії-інтернату для талановитих та творчо обдарованих дітей Анною ШЕВЧЕНКО учасники мали можливість зануритися в атмосферу костюмованої екскурсії «Ми вам розкажемо про Суми» та «відвідати» ретро-пікнік «На гостину до Чехова».

На заході освітяни не тільки отримали нові знання, але й мали змогу обмінюватися новими думками, ідеями, поповнивши педагогічний кейс STEM-завданнями.