005.jpg

Центр професійного розвитку педагогічних працівників провів аукціон педагогічних ідей для 85 педагогів закладів дошкільної освіти.

Метою заходу стало переосмислення концептуальних засад STREAM-освіти й об’єднання інтелектуальних зусиль педагогів щодо впровадження в практику компонентів STREАM-освіти в закладах дошкільної освіти.

Вихователь-методист закладу дошкільної освіти № 1 «Дзвіночок» м. Шостки Наталія ШАЛДА практично представила модель інтеграції за освітніми напрямами за прикладом однієї з тем, указала на розвивальні акценти міжпредметної інтеграції. Розкрила діяльнісний підхід в організації освітньої діяльності за принципами «бачу», «чую», «відчуваю», «граю», «творю». Надала практичні матеріали щодо використання технології «Освітня подорож» та «Освітня ситуація» як логічне втілення спільної партнерської діяльності дорослого з дітьми.

Своїм досвідом із учасниками заходу поділилися й вихователі Сум. Людмила СТЕБЛЯНКО, вихователь ЗДО № 16, розкрила новий формат розвивальних можливостей дошкільного інжинірингу. Компонент пізнавального конструювання представила як важливий складник формування культури інженерного мислення у дошкільників. Вона ознайомила з видами й формами дитячого інжинірингу, етапами проведення, обладнанням і матеріалами для конструювання, а також наголосила на цінності використання нетрадиційного матеріалу, а саме: продуктів харчування, побутових предметів, природного матеріалу.

Цінність дидактичного посібника «EK-STREAM розмова» для розвитку мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку за освітніми напрямами Базового компоненту дошкільної освіти обґрунтувала Ірина БУР, вихователь ЗДО № 17, котра акцентувала на зручності, дієвості компонентів посібника, наочній демонстрації процесів сприйняття й відтворення інформації дошкільниками, продемонструвала діяльнісний підхід у організації освітнього процесу.

Марія КІХТЬОВА, вихователь ЗДО № 17, продемонструвала інтерактивні форми попередньої роботи, що проводиться з дошкільнятами на етапі підготовки до випуску дитячої газети «STREAM Райдуга» у рамках проєкту з медіаосвіти.

Наталія ЗАЙЧЕНКО, консультант Центру, зазначила, що якість запровадження STREAM-освіти визначається компетентністю та рівнем професійної діяльності педагогічних працівників і тим, наскільки вони ефективно використовують новітні технології, інноваційні засоби та практики інтеграційного навчання з акцентом на розвиток дослідницьких компетентностей. Це й стало лейтмотивом онлайн-аукціону.

Педагоги-дошкільники отримали нові знання та цікаві ідеї. Захід став майданчиком для обміну досвідом, підтримки в інноваційних елементів, об’єднанням освітян у спільноту, у якій основним меседжем є бажання залишити дитинство дитині та бути щасливими в обраній професії.