Інформаційний Центр з гуманітарних питань діє під час воєнного стану та працює за графіком: 8:00–19:00 без вихідних. Виконує довідково-роз’яснювальні функції щодо діяльності виконавчих органів Сумської міської ради.
Це була ініціатива департаменту комунікацій та інформаційної політики – на час війни переформатувати роботу підрозділів: звернень громадян, доступу до публічної інформації та документообігу, адаптувавши її під потреби мешканців громади. Сьогодні один консультант Інформаційного центру з гуманітарних питань телефонної лінії 700-007 щодень приймає 50 телефонних дзвінків.
Директор департаменту Антоніна КОХАН зауважує: «Служба 700-007 покликана допомогти сумчанам знайти потрібну інформацію та контакти, шляхи вирішення тієї чи іншої проблеми. За кожним дзвінком – ціла історія, нагальна проблема, а то й доля того, хто звертається. Працівники департаменту – нині Інформаційного центру - з розумінням та витримкою сприймають підвищений тон та надмірні емоції тих, кому потрібна допомога, часом дружня, людська, в першу чергу. Водночас статус служби 700-007 не є цілодобовим та питання, з якими звертаються, не вимагають негайного невідкладного цілодобового реагування, тому прохання до сумчан телефонувати у визначений для роботи час».
Серед найпоширеніших питань, з якими звертаються мешканці громади, – потреба в ліках, продуктових наборах, гуманітарна допомога, одержання певних довідок, скарги на сусідів, що не дотримуються світломаскування, важко додзвонитися до поліції, складно отримати державну допомогу (6500 грн), допомогу ВПО, питання по роботі ЦНАПу, Пенсійного фонду, як виїхати з міста та вирішити питання транспорту тощо.
До слова, додалося питань щодо збитків від війни, оскільки нещодавно запрацювала робоча комісія з питань оцінки шкоди, спричиненої власникам нерухомого майна на території Сумської територіальної громади внаслідок збройної агресії росії проти України. Принагідно повідомляємо: відповідні заяви, підкріплені документами, мешканцям Сумської територіальної громади необхідно подавати за адресою: вул. Харківська, 35, каб. 232, 234; тел. 700-510, 701-917.
Нині є домовленості Інформаційного центру 700-007 з Першим гуманітарним штабом щодо обмеженої кількості цільового формування потреб на гуманітарну допомогу та видачу пакунків певним категоріям малозабезпечених містян, які звернулися на гарячу телефонну лінію.
Нагадуємо, Інформаційний центр не приймає скарги щодо аварійних ситуацій, поривів та пошкоджень комунальних мереж – ці заяви необхідно спрямовувати до «Служби 15-80».