0012.jpg

Center for Euroinitiatives анонсує проєкт «Youth Media Sharks: Media Literacy Upskilling» та перший захід у його рамках – тренінг із медіаграмотності для сумської молоді.

На одноденний тренінг із медіаграмотності в Сумах запрошуємо молодь від 18 до 26 років. 

Відбудеться такий 27 серпня.

Його мета: обговорити наслідки дезінформації, фейкових новин та пропаганди про російсько-українську війну. Навчити молодь відрізняти фейки від правди, а пропаганду - від інформування.

Домашнім завданням для учасників буде проведення дослідження місцевих ЗМІ та соціальних мереж і виявити найпоширеніші фейки та дезінформацію про війну. За результатами роботи над цим завданням відберуть учасників, які восени візьмуть участь у молодіжному обміні на тему медіаграмотності на Мадейрі, Португалія.

Подача заявок– за цим посиланням.

Дедлайн: 17 серпня.

Наступні етапи проєкту:

  • підготовка та презентація рекомендацій місцевим стейкхолдерам у сфері інформації, молоді та освіти щодо того, як допомогти молодим людям стати грамотними та стійкими до дезінформації про війну;
  • створення за результатами тренінгу та зустрічі зі стейкхолдерами і поширення інформаційного набору для молоді про те, як перевіряти медіаінформацію, як викривати дезінформацію про війну та де знайти правдиві джерела.

Про проєкт:

Фейки та інформаційні маніпуляції можна знайти щодо будь-якої публічної теми. Але зараз, через вторгнення росії в Україну, війна відбувається не лише на полях битв, а й широко в ЗМІ.

Дезінформація та російська пропаганда заполонили Інтернет та соціальні мережі. Це потужна руйнівна сила в епоху глобальної комунікації, коли одна хибна ідея може миттєво поширитися. Під час війни дезінформація може мати не лише негативні психологічні, соціальні чи політичні наслідки, а й коштувати життя.

Як правило, молоді люди є найбільшими споживачами інформації. Вони з раннього дитинства отримують великий потік інформації з Інтернету, реклами та телебачення. Тож вони повинні вміти критично оцінювати дані, знати, як захиститися від маніпуляцій, яким джерелам можна довіряти, що таке фейки та для чого вони створюються.

У рамках проєкту ми хочемо популяризувати медіаграмотність серед молоді, вчити їх протидіяти дезінформації про війну та протистояти російській пропаганді. Цей проєкт є міжнародним. Він включає себе одноденний тренінг із медіаграмотності, аналіз місцевого медіа, зустріч із місцевими органами влади, розробку інформаційних матеріалів з медіаграмотності для молоді та молодіжний обмін в Португалії.

Проєкт впроваджується організаціями Center for Euroinitiatives та Associação My Madeira Island, за підтримки програми Еразмус+ Європейського Союзу.