004.jpg

Працівники структурних підрозділів і комунальних підприємств міської ради взяли участь у тренінгу «Внутрішні та зовнішні комунікації у роботі місцевого самоврядування: інформаційна безпека і протидія дезінформації», який організувало управління суспільних комунікацій.

Навчання провели експерт з комунікацій, засновник та керівник діджитал-агенства «Mas Agency» Олексій ЗАХАРЧЕНКО і психолог, мотиваційний спікер, тренер соціально-психологічних програм Анастасія ЗАХАРЧЕНКО.

Тренінг організували насамперед для того, щоб посилити комунікацію між жителями громади та її владою, удосконалити й пришвидшити процес донесення до людей інформації про діяльність органів місцевого самоврядування.

За словами Анастасії Захарченко, наразі в Україні існує проблема відсутності налагодженої комунікації між представництвами владних структур і населенням. У зв’язку зі швидким розвитком соціальних мереж і месенджерів потреба у використанні інтернет-комунікацій стає все більшою.

«Спілкуючись із працівниками міськрад в Україні, ми побачили, що є проблеми з тим, як і через які канали донести людям певну інформацію. Робота щодо її зібрання проводиться колосальна, але часто сама інформація залишається непоміченою людьми. Наша задача – дати методи та інструменти, щоб ця комунікація проходила набагато простіше, швидше, щоб органи влади таким чином ставали відкритішими до людей», – зазначила Анастасія Захарченко.

На переконання начальника управління суспільних комунікацій Олени ДЯГОВЕЦЬ, тренінг – гарний спосіб покращити комунікацію не лише з жителями громади, а й між самими структурними підрозділами та комунальними підприємствами.

«Наші структурні підрозділи надають багато послуг містянам – хтось навчає, хтось лікує, хтось ремонтує дороги, але всі працюють в одній великій команді. Дуже важливо підтримувати не тільки зовнішню, але й внутрішню комунікацію, аби мати злагоджену роботу й оперативно передавати людям потрібну інформацію про діяльність усіх органів влади. Маємо йти в ногу з часом і бути на передовій інформаційного фронту», – наголосила Олена Дяговець.

Зігдно з соцдослідженнями, наразі користувачами інтернету в Україні є 24 млн людей. Із них 47% використовують як джерела інформації канали в месенджерах Telegram і Viber, 45% – у соціальних мережах Facebook, Instagram та інших.