Виконавчий комітет Сумської міської ради погодив внесення доповнень до умов проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Суми.
Зокрема, затверджені виконкомом зміни передбачають, що фінансування проведення конкурсу здійснюється органами місцевого самоврядування за рахунок коштів, внесених перевізниками-претендентами як плата за участь у конкурсі.
Перевізник-претендент, який бере участь у кількох конкурсах, вносить плату за участь у кожному конкурсі окремо.
Перевізникам-претендентам, які не стали переможцями конкурсу або не допущені до участі у конкурсі, плата за участь у конкурсі не повертається і використовується на покриття витрат, пов'язаних з підготовкою, проведенням конкурсу та підготовкою матеріалів.
Гроші, які перевізник-претендент сплатив за участь у конкурсі, повернуть повністю за умов, якщо конкурс не відбувся або переможця не визначили з вини Організатора (представника Організатора), а також перевізникам-претендентам, які подали достовірну інформацію, у разі настання обставин, визначених підпунктом 1 пункту 55 Постанови від 3 грудня 2008 року №1081.
Для повернення коштів перевізник-претендент подає заяву за формою визначеною Постановою Кабміну.
За умови відкликання заяви до завершення прийому документів перевізнику-претенденту повертається 80 відсотків від сплаченої суми. Якщо ж приватний підприємець, що здійснює пасажирські перевезення, відкликав заяву після завершення прийому документів, але до проведення конкурсу, то повертається 60 відсотків внесених коштів.
Залишок невикористаних коштів отриманих, як плата за участь у конкурсі перераховуються у дохід міського бюджету.
Скарги за результатами конкурсу можна подати протягом 10 днів з дати його проведення та розглядатися Організатором протягом 30 днів з дня надходження скарги від перевізника-претендента. Неврегульовані Організатором спори розв'язуються в установленому порядку. Скарги, що надійшли з порушенням установленого строку, не розглядаються.
Дане рішення набирає чинності з моменту оприлюднення.