Заступник міського голови Станіслав ПОЛЯКОВ провів виїзну нараду щодо курсування пасажирського транспорту до КНП «Центральна міська клінічна лікарня».
Під час наради посадовці обговорили можливості часткової зміни руху пасажирського автотранспорту, що прямує в бік аеропорту, із заїздом до КНП «Центральна міська клінічна лікарня».
Участь у нараді взяли представники відділу транспорту, зв'язку та телекомунікаційних послуг, департаменту інфраструктури міста та відділу безпеки дорожнього руху управління патрульної поліції ГУНП в Сумській області.
За словами Станіслава Полякова, надходить багато звернень від сумчан з проханням покращити можливість зручного доїзду з різних районів міста Суми до одного з найбільших медичних закладів.
«На сьогодні безпосередньо до лікарні прямує комунальний автобус №64 та приватний кільцевий маршрут №17А. В ЦМКЛ працює травмпункт, сюди звертається багато людей до вузьких спеціалістів та за направленням сімейних лікарів. Дуже багато відвідувачів – люди літнього віку, тому важливо організувати зручний доїзд наших жителів до медичного закладу із різних районів міста», – акцентував Станіслав Поляков.
Старший інспектор відділу безпеки дорожнього руху управління патрульної поліції ГУНП в Сумській області Олександр СОЛЯНИК зазначив, що для цього необхідно виконати багато умов, які б відповідали вимогам безпеки руху.
«Потрібне встановлення додаткового світлофорного об’єкта на перехресті вул. Петропавлівська та вул. Сумської артбригади. Також часткова зміна руху пасажирського транспорту потребуватиме розширення дорожнього полотна, облаштування розворотного кільця і зупинки, головне – це дотриматись максимальної безпеки пасажирів у транспорті та руху на дорогах», – підкреслив представник патрульної поліції.
Радник міського голови Ігор ПЕРЕПЕКА запропонував оголосити конкурс на маршрут № 1, який працював раніше.
Пропозиція начальника відділу транспорту, зв'язку та телекомунікаційних послуг Сергія ЯКОВЕНКА – щоб автобус №64 рухався не кільцевим маршрутом, а в зустрічному режимі.
Всі пропозиції будуть додатково опрацьовані на можливість їх впровадження.