Про особливості державної реєстрації громадських формувань через фронт-офіси днями йшла мова на засіданні «круглого столу». Ініціював зустріч Сумський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
До спілкування фахівці центру запросили голів громадських організацій. Серед них, ГО «Сумський обласний центр з надання правової допомоги «Софія – Мудрість», Координаційної ради громадських організацій інвалідів Сумської області, ГО «Сумська асоціація мешканців приватного сектору» та інші.
Директор центру Валентина ТРОШЕЧКО презентувала особливості реєстрації громадської організації. Вона наголосила на основних аспектах процедури:
- підготувати статус організації;
- провести установчі збори засновників;
- підготувати пакет документів;
- подати документи;
- отримати відповідь.
Прийматиме і видаватиме документи щодо реєстрації громадських формувань Сумський місцевий центр надання вторинної правової допомоги, який працюватиме у режимі фронт-офісу.
Для цього він вже отримав ідентифікатори доступу до Системи Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України.
Під час «круглого столу» керівник Сумського місцевого центру надала вичерпні відповіді, які стосувалися крім реєстрації ще й роботи системи безоплатної правової допомоги та конкретно центру.
Нагадаємо, що відповідно до наказу Мін'юсту від 17 червня 2016 року № 1717/5 «Про затвердження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань», внесено зміни до процедури та визначено низку центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
До сумського фронт-офісу можна звернутися за адресою: м. Суми, 40000, вул. Покровська, 9/1,тел. (0542) 66-51-08; 066-771-32-61; 098-380-69-38.