1 вересня стартує онлайн-голосування в рамках відкритого творчого конкурсу на визначення логотипа міста Суми.
Про перебіг процесу відбору фіналістів на прес-конференції 31 серпня розповіли голова організаційного комітету Андрій БАРАНОВ та його представники Кіра ЗАХАРОВА, Римма МИЛЕНКОВА та Людмила ФЕСЕНКО.
Європейські та світові тенденції говорять по те, що треба розділяти офіційний логотип міста та промоційний, зазначив Андрій Баранов. Саме тому і вирішено було провести в Сумах конкурс на визначення графічного символа, який можна було б використовувати при проведенні різного роду мистецьких чи спортивних заходів, позначати ним сувенірну продукцію.
Стартував прийом пропозицій від охочих на початку червня. І за 80 днів надійшло 44 роботи. Дві з них подали жителі Івано-Франківська, по одній – Хмельницького, Конотопа та Ромен, решту – сумські автори.
Одні конкурсанти обмежились лише зображенням логотипа (у кольоровому чи чорно-білому варіантах) з описом, інші одразу показали, як він виглядатиме на тій чи іншій сувенірній продукції.
Оцінював роботи організаційний комітет, до складу якого включили художників, фахівців рекламної галузі. Підключили й столичного експерта з корпоративної айдентики та візуальних комунікацій. Увійшли до оргкомітету і представники усіх фракцій міської ради.
«Цей конкурс шукав нові ідеї нашого міста, нове вираження. Ми давно «ходимо» навколо нашої улюбленої Альтанки, троянд як символу міста і трьох сумок, а ми шукали можливо іншу комбінацію чи інший підхід, інший символ», – зауважила Римма Миленкова.
Визначальними при виборі фіналістів, пояснила Людмила Фесенко, були чотири критерії: оригінальність, лаконічність, змістовність та естетична привабливість. Відбір відбувався анонімно, члени оргкомітету бачили лише ескізи та описову частину.
Прогнозовано, що рівень поданих на відкритий творчий конкурс робіт був дуже різним. На цьому наголосила і Кіра Захарова. Оцінюючи їх, вона особисто враховувала й практичний чинник: логотип повинен бути лаконічним, гарно виглядати в однокольорному друку. Адже це дозволить заощадити кошти при випуску сувенірної продукції, а значить, збільшити її тиражі.
У підсумку було відібрано чотири роботи сумських авторів і одна від конкурсанта з Івано-Франківська.
Відповідно до Положення про відкритий творчий конкурс на кращий логотип міста Суми, вже відзавтра до його вибору зможуть долучитись усі охочі. 1 вересня на Інформаційному порталі Сумської міської ради стартує онлайн-голосування за фіналістів. Воно триватиме до 25 вересня включно. Систему голосування, запевнив Андрій Баранов, побудували так, аби запобігти спробам «накручування» голосів.
За результатами голосування міський голова винесе проект-переможець на розгляд депутатів міської ради на сесію, яка запланована на 28 вересня.
Нагадаємо, що відкритий творчий конкурс на визначення логотипу міста Суми проводиться з метою формування та поширення позитивного іміджу міста Суми в Україні та за кордоном, промоцію культурного, туристичного, економічного, наукового та соціального потенціалу міста, залучення потенційних інвесторів до вибору міста Суми, як зручного і привабливого місця для ведення бізнесу та розміщення інвестицій, у відповідності до Положення про Конкурс, затвердженого рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 2 червня 2016 р.