Надрукувати
Перегляди: 1900

Сумчани, завдяки веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, мають можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду України, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до управління Фонду.

Зокрема, городяни можуть здійснювати постійний контроль за своїми даними, що впливають на пенсійні права, отримувати необхідну інформацію і попередньо записуватись на прийом до фахівців Фонду.

Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально та працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Для того, щоб бути користувачем послуг електронного порталу потрібно особисто звернутись до територіального органу Пенсійного фонду для оформлення заяви на реєстрацію. Це необхідно для виконання вимог щодо захисту персональних даних.

Реєстрація на Веб-порталі здійснюється тільки один раз, безкоштовно.

Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:

Для зручності громадян процедура реєстрації на Веб-порталі максимально спрощена.

Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, надсилання запитів, скарг, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на Веб-порталі («Вхід»).

У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, порядок звернення до органів Фонду тощо.