Надрукувати
Перегляди: 1294

Департамент соціального захисту населення інформує про гарантовані державою пільги сумчан, які підпадають під дію Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (крім учасників бойових дій та інвалідів війни).

Зазначеним особа надаються такі гарантовані державою пільги:

Зазначені пільги надаються за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу, що у 2017 році становить 2240 грн.

Відповідно до пункту 9 Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 року, для визначення права на пільги особам, які окрім пенсії та соціальної допомоги отримують доходи з інших джерел (заробітна плата, дохід від підприємницької діяльності) необхідно подати до департаменту соціального захисту населення декларацію про доходи, а також довідки про доходи (крім довідок про розмір пенсії та соціальної допомоги) за шість місяців, що передують місяцю звернення, або документи, що підтверджують відсутність доходів за такий період.

У разі коли середньомісячний дохід не перевищує величину доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу, пільговик має право на отримання пільг на житлово-комунальні послуги протягом 12 місяців з місяця визначення відповідного права.

Для отримання інших видів пільг, які надаються з урахуванням доходу (безоплатне одержання ліків, лікарських засобів, імунобіологічних препаратів, виробів медичного призначення, зубопротезування тощо) департамент видає пільговикам довідки.

Додатково зазначаємо, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2016 року «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» у разі призначення субсидії пільги з оплати житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива і скрапленого газу особам, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні (будинку), у період її отримання не нараховуються. У разі відсутності субсидії пільги на житлово-комунальні послуги поновлюються автоматично.

Прийом документів здійснюється за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 35, каб. 135, робоче місце № 16 (понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця – до 16:00, тел. для довідок: 60-44-25, 60-44-67).

Станом на 1 січня 2017 знижкою плати за житлово-комунальні послуги скористалися 3222 особи та видано 243 довідки для отримання інших пільг. На початок квітня видано 92 довідки.