001.jpg

У випадку пошкодження електронного ключа, втрати його чи пароля захисту, його власник має звернутися до центру сертифікації ключів, в якому отримував послугу електронного цифрового підпису, та повторно пройти процедуру реєстрації.

Разом із заявою (реєстраційною карткою) одночасно необхідно подати заяву на скасування посиленого сертифіката і пакет реєстраційних документів для відповідної категорії платника податків (їх перелік визначено у розділі 5 «Ідентифікація та автентифікація» Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС).

Громадяни та платники податків мають можливість отримати безкоштовні послуги електронного цифрового підпису в секторі реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Сумській області, який знаходиться у Центрі обслуговування платників Державної податкової інспекції у м. Сумах (площа Покровська, 2).

Додаткову інформацію ви можете отримати на сайті АЦСК ІДД.