002.jpg

Управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» одним із перших приєдналось до Всеукраїнської Асоціації центрів надання адміністративних послуг.

Підписання відповідного Меморандуму відбулось сьогодні зранку.

У рамках цієї співпраці сумський ЦНАП отримає низку переваг. Зокрема, мова йде про інформаційну складову, навчання працівників.

Радник міського голови Віктор ВОЛОНТИРЕЦЬ наголосив на тому, що підписання даного Меморандуму лише сприятиме розширенню спектру послуг, який може надавати сумський ЦНАП.

«Нині за підтримки міської влади виділяються значні кошти на ремонт, придбання обладнання та на ті процеси, які сприяють розвитку ЦНАПу. І ми довго йшли до того, аби отримати визнання на всеукраїнському рівні, бути серед лідерів. Зрештою ми цього досягли, але спинятися не будемо і сьогоднішня зустріч є цьому підтвердженням», – сказав Віктор Волонтирець.

Директор Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг Андрій ДЕРГУН погодився із радником міського голови, зазначивши, що сумський ЦНАП сьогодні є одним із найкращих в Україні і одним із перших серед обласних центрів приєднується до Всеукраїнської Асоціації центрів надання адміністративних послуг.

Начальник управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Алла СТРИЖОВА подякувала за високу оцінку роботи команди фахівців ЦНАПу. Вона висловила переконання, що після приєднання до Всеукраїнської Асоціації центрів надання адміністративних послуг робота у Сумах вийде на якісно новий рівень.

Зазначимо, Асоціація – перша професійна організація, яка має на меті акумулювати напрацювання кращих ЦНАПів, поширити накопичений досвід та практики для інших 700 центрів по всій Україні. Для сумських фахівців – це обмін досвідом, підвищення ефективності роботи, впровадження нових технологій, додаткові можливості прийняття рішень у процесі обговорення та впровадження законодавчої бази, проектів, адаптованих до європейської практики. Сумчани вже долучаються до формування Стандарту надання адміністративних послуг, який має увібрати в себе основні принципи та критерії оцінки багатовекторної роботи з обслуговування мешканців великих та малих міст.