На цьому наголосив під час щопонеділкової апаратної наради міський голова Олександр ЛИСЕНКО.
Очільник обласного центру нагадав, що минулого року на звернення городян підсумки конкурсу на розробку логотипу міста були фактично анульовані. Але ж це не означає, що цю роботу не потрібно продовжувати, зважаючи на важливість логотипу для позиціонування міста та його просування.
Як повідомила директор Агенції промоції «Суми» Людмила ФЕСЕНКО, розробку лого для Сум відклали з огляду на пріоритетність розробки Стратегічного плану розвитку міста.
Разом з тим, міський голова відзначив, що відповідна робота у цьому напрямку триває і вже незабаром плануються публічні заходи. А відтак, і відновлення процедури розробки логотипу міста є нагальним.
Він також запропонував включити керівника Агенції до робочої групи з підготовки Стратегічного плану розвитку міста.