Надрукувати
Перегляди: 2240

Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів у межах наданих повноважень щодня розглядає скарги громадян з питань захисту прав споживачів та порушень правил торговельного обслуговування в об’єктах торгівлі, закладах ресторанного господарства, підприємствах побутового обслуговування населення та ринках міста.

Минулого тижня спеціалістами відділу опрацьовано шість скарг, під час розгляду яких проведено роз’яснювальну роботу з покупцями і з продавцями щодо вимог Закону України «Про захист прав споживачів» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів».

За тиждень:

Загалом за січень розглянуто 32 скарги, з них вирішено на користь споживача 26 або 80%, повернуто коштів споживачам у сумі 8,8 тис. гривень.

Торік спеціалістами відділу вивчено 346 скарг, із них вирішено на користь споживача 311 або 90%, за результатами опрацювання скарг, за неякісно надані послуги та придбані неякісні товари повернуто коштів споживачам у сумі 138,8 тис. гривень.