001.jpg

Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів у межах наданих повноважень щодня розглядає скарги та звернення громадян з питань захисту прав споживачів та порушень правил торговельного обслуговування в об’єктах торгівлі, закладах ресторанного господарства, підприємствах побутового обслуговування населення та ринках міста.

Минулого робочого тижня спеціалістами відділу опрацьовано 14 звернень щодо порушення вимог Закону України «Про захист прав споживачів» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів».

На користь споживача вирішені наступні питання:

  • проведення гарантійного ремонту телефона;
  • проведення обміну телевізора «Samsung» на інший, який задовольнив вимоги споживача;
  • проведення ремонту домофонної системи у квартирі мешканця;
  • підключення до мережі кабельного телебачення;
  • врегульовано питання щодо неналежного виконання робіт при встановленні металопластикових вікон;
  • проведення гарантійного ремонту електрочайника;
  • проведення замірів рівнів шуму у квартирі мешканця на його звернення щодо незадовільної роботи закладу ресторанного господарства.

За період із 5 по 16 лютого керівниками магазинів повернуто кошти споживачу за ковдру, яка не підійшла за розміром (622 грн.) та за послуги (1400 грн.), які фактично не були надані при придбанні мобільного телефона.

Крім того, спеціалістами відділу проведено:

  • роз’яснення споживачу вимог чинного законодавства при придбанні продовольчих товарів на ринках міста (порядок надання товарних чеків);
  • бесіду щодо культури поведінки працівника сфери обслуговування у магазині, в якому було встановлено порушення правил торговельного обслуговування;
  • роз’яснення жителю міста щодо його прав, як споживача, при отриманні послуг із перевезення пасажирським транспортом;
  • роз’яснення споживачу щодо законності дій адміністрації магазину при порушенні умов транспортування та експлуатації після придбання телевізора;
  • роз’яснення споживачу щодо умов виконання гарантійних зобов’язань виробником при заміні футона «Скай».