Надрукувати
Перегляди: 1348

Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів у межах наданих повноважень щодня розглядає скарги та звернення громадян з питань захисту прав споживачів та порушень правил торговельного обслуговування в об’єктах торгівлі, закладах ресторанного господарства, підприємствах побутового обслуговування населення та ринках міста.

Минулого робочого тижня спеціалістами відділу опрацьовано 14 звернень щодо порушення вимог Закону України «Про захист прав споживачів» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів».

На користь споживача вирішені наступні питання:

За період із 5 по 16 лютого керівниками магазинів повернуто кошти споживачу за ковдру, яка не підійшла за розміром (622 грн.) та за послуги (1400 грн.), які фактично не були надані при придбанні мобільного телефона.

Крім того, спеціалістами відділу проведено: