Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів у межах наданих повноважень щодня розглядає скарги та звернення громадян з питань захисту прав споживачів та порушень правил торговельного обслуговування в об’єктах торгівлі, закладах ресторанного господарства, підприємствах побутового обслуговування населення та ринках міста.
Минулого робочого тижня спеціалістами відділу опрацьовано сім звернень щодо порушення вимог Закону України «Про захист прав споживачів» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів».
Керівниками магазинів повернуто кошти споживачу за планшет неналежної якості у розмірі 2,8 тис. грн. та за неякісні послуги з налаштування мобільного телефона у розмірі 99 гривень.
На користь споживача вирішено питання проведення обміну світлодіодної лампи.
За результатами обстеження закладу ресторанного господарства з питання підвищеного рівня шуму, суб’єкту господарювання направлено листа щодо проведення протишумових заходів при роботі обладнання та дотримання режиму роботи до 22:00.
Крім того, спеціалістами відділу проведено:
- бесіду щодо культури поведінки працівника магазину з реалізації продовольчих товарів, в якому було встановлено порушення правил торговельного обслуговування;
- роз’яснювальну роботу із працівниками підприємств побутового обслуговування та надання послуг кабельного телебачення щодо вимог Законів України «Про захист прав споживачів» та «Про засади державної мовної політики».