005.jpg

КП «Електроавтотранс» опівдні випробувало нову тролейбусну лінію з розворотним кільцем.

Підготовку до будівництва лінії управління капітального будівництва та дорожнього господарства розпочало торік. У нинішньому підрядник впродовж 2,5 місяців виконав всі основні роботи. Загалом на них спрямували близько 13 млн гривень. Протяжність лінії – понад 2 км (у двопровідниковому вимірі).

На час капітального ремонту мосту по вул. Горького лінія слугуватиме для руху електротранспорту, котрий нині пересувається даною ділянкою дороги: тролейбуси № 7, № 10А, № 15 та № 15 А курсуватимуть через пр-т Шевченка, вул. Набережна р. Сумка, вул. Набережна р. Стрілка і далі – за своїми маршрутами. Такі зміни запровадять щойно виникне потреба закрити рух мостом. Ймовірно, на початку серпня.

«Раніше вул. Набережна річки Сумка не була повністю задіяна у транспортній схемі. І, на мою думку, це неправильно. Будівництво нової лінії з розворотним кільцем дасть можливість не лише забезпечити рух тролейбусів на час ремонту мосту по вул. Горького, а й дозволить курсувати електротранспорту за скороченим маршрутом і в подальшому запровадити нові маршрути, що, безумовно, покращить якість пасажирських перевезень, які здійснює комунальний транспорт», – зазначив міський голова Олександр Лисенко.

Під час пробного рейсу очільник міста принагідно обговорив із начальником відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг Сергієм ЯКОВЕНКОМ і директором КП «Електроавтотранс» Віталієм ОДНОРОГОМ подальші дії у напрямку розвитку міського комунального транспорту.