Департамент комунікацій та інформаційної політики у День журналіста організував неформальне спілкування міського голови Олександра ЛИСЕНКА та представників мас-медіа, де говорили про основи та принципи співпраці влади та ЗМІ та висловили пропозиції щодо її покращення на медіа-карті Сум – 2019.
Міський голова Олександр Лисенко у розмові з журналістами пригадав свій перший ефір на телебаченні, коли від хвилювання ледве міг говорити. Нині, зауважив, почувається більш упевнено і готовий до спілкування, в тому числі відповідати на незручні запитання. Очільник міста розповів, що до відкритості постійно закликає й підлеглих, й останнім часом бачить позитивний результат. Натомість журналістів Олександр Лисенко закликав бути максимально неупередженими. Рівень довіри громадян до ЗМІ, зазначив очільник міста, залишається високим, і вони мають його виправдати.
«У нас із вами спільна мета – добробут сумчан, а це і порядок, і надання якісних послуг, і таке інше. Почасти саме ви скеровуєте наші дії, задля найбільшої користі для громади, служите ланкою між нею та посадовцями. Бажаю міцного здоров’я, благополуччя, невичерпної енергії. Зростання й самореалізації, сміливих проектів і нових досягнень у професії», – сказав очільник міста.
Директорка департаменту комунікацій та інформаційної політики Антоніна КОХАН принагідно підбила підсумки спільної роботи міської влади та ЗМІ торік. Зокрема, провели 110 брифінгів та пресконференцій, зафіксували 602 тисячі переглядів новин, виготовлених КП «Інфосервіс», 3 тисячі користувачів щоденно відвідували Інформаційний портал Сумської міської ради, де за рік розмістили 10 тисяч інформаційних повідомлень. Особливу увагу керівниця структурного підрозділу зосередила на онлайнтрансляціях, які дозволяють журналістам оперативніше висвітлювати новини з життя міста.
«Сьогодні ми зібрались для того, аби привітати один одного з нашим святом, обговорити перспективи подальшої роботи та погодити плани на майбутнє. Протягом минулого року співпраця міської влади та ЗМІ була плідною та приносила користь громаді. Переконана, що так буде й надалі», – сказала Антоніна Кохан.
Аби взаємодія міської влади з представниками різних мас-медіа Сум була успішнішою та на практиці забезпечувала принципи прозорості та результативного співробітництва, присутні нанесли свої пропозиції щодо вдосконалення співпраці на медіа-карту Сум – 2019.
Серед основних посилів, що прозвучали від сумських телекомпаній, інформагентств, онлайнвидань щодо бачення та побажань у подальшій співпраці з міською владою були: неупередженість, діалог, взаємоповага, баланс, сміливість, професіоналізм, об’єктивність, оперативність, доступність, достовірність.
Підсумовуючи спільні здобутки та плани на майбутнє, учасники заходу підкреслили необхідність сприймати журналістську роботу, як неупереджену критику, що допоможе владі зробити кроки до вдосконалення і покращення своєї роботи для містян та міста, наголосили на взаємній неупередженості, оперативності в роботі та відокремленні фактів від коментарів, згадали про вчасне та компетентне коментування міською владою всіх важливих подій у Сумах та відповідне висвітлення представниками ЗМІ. Закликали одне одного бути об’єктивними, аби надавати сумчанам достовірну інформацію. Крім того висловили побажання щодо більшої відкритості та діалогу на майбутнє, висловлення чіткої позиції влади з того чи іншого питання, надання коментарів особливо з «гострих» питань, акцентували увагу на дієвості журналістських виступів, щоб критичні матеріали не залишались непоміченими.
Присутні подякували за існуючу співпрацю, вчасно надану вичерпну інформацію на запити на публічну інформацію, побажали одне одному внутрішньої свободи, творчого натхнення, більше «добрих» новин та взаємовигідної співпраці задля сумчан, адже кожен на своєму робочому місці працює саме задля них.
Антоніна Кохан анонсувала міський творчий конкурс до Дня журналіста, який було започатковано минулого року саме до однойменного професійного свята. Цьогоріч відбулись зміни в Положенні конкурсу і до попередніх номінацій, таких як «Друковані ЗМІ» та «Інтернет-видання» додалась ще одна – «Телебачення і радіомовлення». Разом із тим посадовиця наголосила, що критерії оцінювання залишаються незмінними, а це – об’єктивність, тематична компетентність, достовірність, неупередженість, дотримання норм журналістської етики, і саме за ними журі конкурсу визначатиме переможців.