Управління стратегічного розвитку представило розроблений командою відділу маркетингу, промоції та туризму туристичний портал «Відвідайте Суми».
Міський голова Олександр ЛИСЕНКО подякував усім, про працював над розробкою порталу, що розказує жителям міста та туристам багато цікавого про Суми. Такий ресурс, зауважив він вкрай необхідний, адже міська влада прагне розвивати туристичну індустрію, туристичний потенціал міста та його інвестиційну привабливість.
«Ми хочемо сформувати позитивний імідж міста, як для його жителів, так і для туристів, і для інвесторів. Нині міська рада розвиває локальну туристичну індустрію та туристичний потенціал міста, мобільність туристів у межах України. Ми хочемо, щоб це були не поодинокі екскурсії, а бачення, система, традиція», – сказав очільник Сум.
За словами начальника відділу маркетингу, промоції та туризму Володимира НИКОНЕНКА, аналіз туристичного потенціалу міста виявив недостатнє висвітлення в медійному просторі туристичних особливостей міста, а найкращий спосіб це виправити – створити сайт із сучасним оформленням, актуальною інформацією та просувати місто через соціальні мережі. Упродовж трьох місяців працівники відділу маркетингу, промоції та туризму збирали та оптимізовували інформацію для сайту. Прагнули представити все, що може бути корисним. Сайт «допоможе» дістатись до міста, «підкаже», де зупинитись, розважитись (фестивалі, концерти, спортивні розваги, заклади мистецтва, нічні клуби), відпочити (фонтани, парки), перекусити, заправити авто, скупитись, зробити селфі на згадку, зняти гроші з картки чи купити ліки таке інше. Є окремо програми подорожей для сім’ї, компанії друзів, закоханих пар.
Наразі доступна лише українська версія сайту, але, як повідомила начальник управління стратегічного розвитку Оксана КУБРАК, наступного року планують подати інформацію також англійською та польською.
Окрім цього управління вже працює над маркетинговою стратегією міста, надалі в планах розробка комунікаційної та візуальної концепції бренду, логотипу та брендбуку міста.