У Сумах запрацював другий територіальний підрозділ управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми».
Терпідрозділ ЦНАПу за адресою: вул. Р. Атаманюка, 49А надає той же спектр послуг, що й головний офіс (а таких наразі 224), за винятком, поки що, двох, що стосуються видачі закордонних паспортів та ID-карток. Працює з понеділка по четвер із 8:00 до 17:15, у п'ятницю – з 8:00 до 16:00 (перерва з 12:00 до 13:00).
Вхід до приміщення обладнаний підйомником, що дозволить безперешкодно потрапляти людям із інвалідністю та батькам із візочками. Всередині є місце для очікування та дитячий куточок.
Для прийому громадян фахівцями ЦНАПу обладнали шість робочих місць. Окрім цього, ще три – для представників департаменту соціального захисту населення, КП «Міськводоканал» і ТОВ «Міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр».
Для організації роботи даного підрозділу ЦНАПу, створеного за дорученням очільника міста, з міського бюджету спрямували 1,3 млн гривень. Це вже друга така установа. Перша працює на базі Центру учасників бойових дій.
«Створення належних умов отримання адмінпослуг є одним із ключових завдань органів місцевого самоврядування. Відкриваючи терпідрозділи ЦНАПу, ми прагнемо підвищити якість надання адмінпослуг та їх доступність для сумчан», – сказав Олександр ЛИСЕНКО.
У планах міської влади – відкриття територіальних підрозділів у с. Піщане та Роменському мікрорайоні. Надалі, повідомила заступник міського голови Ольга ВОЛОШИНА, вивчатимуть доцільність розміщення таких установ по інших мікрорайонах міста.