006.jpg

Сумчан запрошують на загальноміські громадські слухання з розгляду проєкту Стратегії розвитку Сум, комунікаційної і візуальної концепції бренду міста, логотипу та бренд-буку.

Важливу для громади подію, анонсували під час брифінгу міський голова Олександр ЛИСЕНКО та секретар міської ради Андрій БАРАНОВ.

Посадовці зазначили, що на розробку головного документа міста, який слугуватиме не лише науковою працею, а й безпосередньо системою впроваджень, пішло близько двох років. Під час створення Стратегії було зібрано робочу групу та координаційну раду; проведено соцопитування; взято кращі світові практики британського та американського стандартів; залучено місцевих науковців, галузевих спеціалістів та іноземних експертів зі стратегічного планування на чолі з директором Управління неінвестиційних проектів адміністрації Любліна (Польща) Кшиштофом ЛОНТКОЮ, які враховуючи досвід європейських міст консультували та вносили правки до проєкту, а також проведено 16 Стратегічних сесій.

«Стратегія є унікальною, тому що її розробляли самі сумчани. Це наша спільна, велика і кропітка робота, до якої долучились більше дев’ятисот осіб – це не тільки працівники міської ради, а й жителі Сум. Ми разом працювали над майбутнім нашого міста, враховуючи всі можливості і ризики. Розробити Стратегію нас спонукали цільові програми минулих років, а точніше їх невідповідність сучасним потребам, вимогам та бажанням сумчан. Якщо ви її прочитаєте, то зрозумієте, що це – збірник розумних думок, написаних простою мовою, але складними термінами. Кожен блок – це конструктор. Наступний рік буде роком розробки інструментарію, який надалі буде поповнюватись новими деталями», – підкреслив очільник міста Олександр Лисенко.

У свою чергу секретар міської ради додав, що Стратегія розвитку Сум зосереджена на чотирьох основних напрямках: доступність у рамках інклюзії, інформації, ментальності та транспортних сполучень; місто для людей – тобто фінансове забезпечення якісних умов проживання мешканців міста; конкурентноспроможна економіка та ефективне управління на основі світових тенденцій.

«Згідно зі Стратегії у 2020-му році ми плануємо реорганізувати наші структури під систему цілей Стратегії розвитку міста – це означає, що ті люди, які будуть впроваджувати програми та проєкти, мають чітко розуміти свою роль та відповідальність у цій структурі. Тобто, якщо люди розуміють, що вони будуть робити, яка у них ціль, то вони цього і досягнуть, якщо ж бачення відсутнє – це звичайний похід на роботу – рутинний і неефективний», – говорить Андрій Баранов.

Проєкт Стратегії розвитку міста презентуватимуть загалу на громадських слуханнях у суботу, 14 грудня.