Управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» першим серед ЦНАПів області розпочало надавати найпопулярніші послуги сервісних центрів МВС.
Відсьогодні тут можна подати документи на обмін посвідчення водія (без складання іспитів), на отримання посвідчення водія замість втраченого або викраденого, на державну реєстрацію нових транспортних засобів (без експертного огляду) або перереєстрацію транспортних засобів у зв’язку зі зміною найменування або адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, чи встановленням газобалонного обладнання з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру МВС. Для цього необхідно лише звернутись до ЦНАПу з відповідним пакетом документів та оплатити послугу, вартість якої така ж як і у сервісних центрах.
«Робота над поліпшенням якості надання адміністративних послуг триває. Зокрема, в частині розширення спектру таких. Як результат, за новим водійським посвідченням чи реєстрацією авто, а також низкою інших послуг, що до сьогодні надавали лише сервісні центри МВС, автовласники тепер можуть звертатись до ЦНАПу. Це спростить доступ містян до таких послуг, а також зменшить черги, які виникають у Регіональному сервісному центрі через те, що ці послуги затребувані», – зазначив міський голова Олександр ЛИСЕНКО.
Заступник начальника Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Сумській області Дмитро ОЛЕЙНИК розповів, що Управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» – наразі єдиний ЦНАП в області, що надає послуги сервісних центрів МВС.
«У ЦНАПі створені належні умови для надання таких послуг. Переконаний, що подальша співпраця з міською владою також буде плідною, і ми разом успішно працюватимемо для людей», – сказав Дмитро Олейник.
Начальник управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Алла СТРИЖОВА повідомила, що тепер в їхньому арсеналі вже 245 видів адміністративних послуг, тоді як починали з 82. Серед найбільш затребуваних: реєстрація місця проживання та зняття з реєстрації, отримання довідкової інформації з державних реєстрів і реєстру територіальної громади. Деякі адмінпослуги, як-то оформлення паспорта громадянина України у вигляді ID-картки та паспорту громадянина України для виїзду за кордон доступні не лише для жителів міста та області, а й усієї України.
Щомісяця сумський ЦНАП надає близько 50 тисяч адмінпослуг. У період дії карантину кількість звернень дещо знизилась, але наразі наближається до докарантинних показників. І вже минулого тижня було надано 11973 адміністративних послуг.
«Суспільство розвивається, держава делегує все більше повноважень місцевому самоврядуванню, тож, ми й надалі розширюватимемо спектр надання адміністративних послуг, для того щоб наші мешканці в одному місці отримували максимум адмінпослуг», – зазначила Алла Стрижова.
Олександр Лисенко наголосив на тому, що керівництво міста дбає не лише за розширення спектру адмінпослуг, які надає ЦНАП, а й за те, аби сумчани отримували їх у комфортних умовах. Так, коштом бюджету Сумської міської ОТГ відремонтували вхідну групу, на що спрямували 1,1 млн гривень. Це дало змогу облаштувати простору та зручну зону очікування. На черзі – благоустрій прилеглої території з влаштуванням парковок для велосипедів та автомобілів.
Тим часом усередині ЦНАПу триває ремонт підвалу, який пристосують під архів.