002.jpg

У Сумах міністр освіти і науки України Сергій ШКАРЛЕТ ознайомився з перебігом відновлювальних робіт у закладах освіти, що зазнали пошкоджень внаслідок російської агресії, та з підготовкою дитсадків і шкіл до можливого відновлення навчально-виховного процесу в режимі офлайн.

Візит посадовця до Сум розпочався з відвідання закладу дошкільної освіти в одному з мікрорайонів міста. В березні в дитсадку вибуховою хвилею пошкодило вікна, дверні коробки та фурнітуру, керамічний плінтус, зовнішній цоколь будівлі, була порушена цілісність покриття даху, відірвано металеві крапельники та руберойд тощо. Зазнали пошкоджень також павільйони. Наразі частина ремонтно-відновлювальних робіт завершена, частина ще триває. Також міністр поцікавився тим, як заклад готується до можливого відновлення приймання вихованців.

Побував міністр освіті і науки й у закладі загальної середньої освіти, який також постраждав унаслідок ворожих обстрілів. Тут уже провели роботи з відновлення вікон. У закладі наявне приміщення, яке, за умови проведення деяких будівельних робіт, може використовуватися як найпростіше укриття.

Як повідомив, заступник міського голови Станіслав ПОЛЯКОВ, загалом внаслідок російської агресії у Сумах було пошкоджено дев’ять закладів освіти: дві школи, три дитячі садки та чотири заклади професійно-технічної освіти. В одних ремонтні роботи вже виконані, в інших – тривають. Фінансує їх проведення держава. Контролює виконання Департамент освіти і науки Сумської ОВА, управління освіти і науки міської ради та особисто очільник громади.

Міністр освіти і науки України залишився задоволений побаченим і подякував представникам влади та освітян за проведену роботу.

Також у рамках візиту до Сум Сергій Шкарлет разом із Олександром Лисенком, його заступником Станіславом Поляковим, начальником управління освіти і науки Нелею ВЕРБИЦЬКОЮ, представниками Сумської ОВА та Головного управління ДСНС України у Сумській області зустрілися з педагогами та батьківським комітетом однієї зі шкіл, де наявне найпростіше укриття. Обговорювалося питання можливості впровадження змішаної форми навчання у декілька змін. Найбільш вагомі аргументи – дітям необхідно спілкуватися та проходити процес соціалізації. Тому навчально-виховний процес має бути обов’язковим, незалежно від форми навчання. «Ми говоримо про те, що діти повинні навчатися у будь-якому разі. Чи це буде онлайн, чи у школі – виключно рішення батьків. Наше завдання в тому, аби показати усі можливі варіанти. Але в одному ми впевнені чітко – безпека дітей у пріоритеті», – прокоментував Олександр Лисенко, підсумовуючи зустріч.

Суми|новини Сум|сумські новини|укрнет

***

Приєднуйтеся: