0012.jpg

На апаратній нараді при в. о. міського голови Артемові КОБЗАРЮ опрацьовували питання фінансуванням програм, робіт і заходів, передбачених розпорядниками бюджетних коштів.

В. о. міського голови зосередив увагу на поточній ситуації з виконанням запланованих цьогоріч будівельних і ремонтних робіт. Артем Кобзар зауважив, що не можна зволікати з їх початком, аби вкластись у графіки. Так само організовано та планомірно мають виконуватись усі роботи.

«Ми пройшли перший, скажімо так, підготовчий, квартал. І заходимо в період активної діяльності, зокрема щодо ремонтів, будівництва, благоустрою. Тому маємо негайно розпочинати заплановані на цей рік роботи. Аби виконувати все вчасно, необхідно дотримуватись графіків їх виконання, а також узгоджувати щомісячні та щоквартальні плани фінансування робіт», – сказав в. о. міського голови.

Тож, Артем Кобзар доручив департаменту фінансів, економіки та інвестицій, розпорядникам бюджетних коштів спільно із заступниками міського голови до 13 травня актуалізувати інформацію щодо фінансування/недофінансування, потреб у додаткових коштах тощо. Також вони мають постійно контролювати планів фінансування робіт, своєчасно повідомляти про проблемні моменти.