0006.jpg

Сім’ям 20 загиблих захисників урочисто вручили посвідчення «Почесний громадянин міста Суми». ВІДЕО

У Сумах родинам 20 загиблих Героїв, які віддали життя, захищаючи Україну від російської агресії, вручили посвідчення про присвоєння звання «Почесний громадянин міста Суми».

Дата публікації: 2025-05-20
Детальніше...

Суми та Луцьк стали партнерами

Сумська і Луцька міські ради уклали Меморандум про співпрацю.

Дата публікації: 2025-05-15
Детальніше...

У Сумській громаді - День жалоби

У Сумській громаді четвер, 15 травня, оголошений Днем жалоби за сум'янами, які загинули 12 та 14 травня внаслідок ворожих атак.

Дата публікації: 2025-05-14
Детальніше...

Багатодітні родини у Сумах можуть отримати продукти від Спільноти святого Егідія

Спільнота святого Егідія відкриває реєстрацію для отримання продуктової допомоги.

Дата публікації: 2025-05-21
Детальніше...

Електронні петиції: сум'яни пропонують

За період з 12 по 21 травня на вебпорталі «Єдина система місцевих петицій» оприлюднено нове електронне звернення.

Дата публікації: 2025-05-21
Детальніше...

Сумська громада передала три Starlink артилеристам

Керівництво Сумської міської громади передало від імені сум’ян три комплекти супутникового зв’язку Starlink військовослужбовцям 27-ї Сумської реактивної артилерійської бригади імені кошового отамана Петра Калнишевського, які боронять Україну від російської агресії.

Дата публікації: 2025-05-21
Детальніше...

Сумські та тернопільські школярі провели онлайн-вишиванкобатл

У межах національного проєкту «Пліч-о-пліч: згуртовані громади» між учнями Суми та Тернополя відбувся інтерактивний онлайн-вишиванкобатл «Голочка та ниточка – вишиванка-квіточка».

Дата публікації: 2025-05-21
Детальніше...

До Міжнародного дня захисту дітей Служба у справах дітей отримала гуманітарну допомогу від GEM. ВІДЕО

З нагоди Міжнародного дня захисту дітей Управління «Служба у справах дітей» отримало гуманітарну допомогу від благодійної організації Global Empowerment Mission UA (GEM) у співпраці з Фондом Говарда Дж. Баффета.

Дата публікації: 2025-05-21
Детальніше...

Піротехніки ДСНС минулого тижня виявили та знищили на Сумщині 31 вибухонебезпечний предмет

Минулого тижня фахівці піротехнічної служби Державної служби України з надзвичайних ситуацій виявили та знищили на території Сумщини 31 вибухонебезпечний предмет.

Дата публікації: 2025-05-21
Детальніше...

Сум'янам про важливе: 21 травня

Інформація про актуальну ситуацію.

Дата публікації: 2025-05-21
Детальніше...

Ворог атакував інфраструктурні об’єкти у Сумах. ОНОВЛЮЄТЬСЯ

Сьогодні вночі близько 3:30 ворог атакував БпЛА промислові об’єкти міста.

Дата публікації: 2025-05-21
Детальніше...

Сумська громада отримує подяки за своїх земляків – захисників і захисниць України

Сумська міська рада отримує подяки від командування військових частин на адресу жителів громади, які нині несуть службу в лавах захисників і захисниць України.

Дата публікації: 2025-05-20
Детальніше...

Сумська громада вітає новонароджених

Минулого тижня в КНП «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» народилось 22 дитини.

Дата публікації: 2025-05-20
Детальніше...

Сум’ян запрошують представити мистецтво безпеки праці

Північно-Східне міжрегіональне управління Державної служби України з питань праці запрошує сум’ян долучитися до онлайн-конкурсу «Мистецтво безпеки праці».

Дата публікації: 2025-05-20
Детальніше...

Суми інвестують у розвиток сміливих бізнес-ініціатив

Департамент інспекційної роботи Сумської міської ради приймає документи для участі у конкурсі стартапів, який проводиться в рамках Програми підтримки підприємництва на 2025 – 2027 роки.

Дата публікації: 2025-05-20
Детальніше...

Департамент соціального захисту населення щодня отримує звернення від жителів громади, які потребують соціальної підтримки у вигляді різних видів державної соціальної допомоги або компенсації.

Про види державної соціальної допомоги, яка надаються сім’ям із дітьми, розповіла під час брифінгу начальник управління надання державної соціальної допомоги Ірина ЛАГІРЕНКО.

Через департамент соціального захисту населення йде оформлення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування. До таких належать, зокрема, звільнені з роботи зв'язку з ліквідацією підприємства; зареєстровані у центрі зайнятості як безробітні; аспірантки, докторантки, клінічні ординатори, студентки закладів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти; жінки, зареєстровані як суб’єкти підприємницької діяльності. Для кожної категорії визначений свій розмір допомоги. Торік за її призначенням звернулися 844 вагітні жінки, з початку поточного року – 74. Згідно з внесеними Урядом у листопаді 2021 року змінами, тепер для призначення допомоги замість паперового лікарняного використовуватимуться електронний. Проте, наразі відсутня технічна можливість скористатися таким сервісом, тому допомога призначається на підставі відповідної довідки в паперовій формі. Допомога при народженні дитини надається в розмірі 41280 грн. Виплата здійснюється одноразово в розмірі 10320 грн, а далі по 860 грн протягом 36 місяців.

Ірина Лагіренко відзначила те, що при оформленні цього виду допомоги сумчани все частіше використовують електронні сервіси, що має безліч переваг: менше, скористатися послугою можна не виходячи з дому, кожного дня та в будь-який час. У 2021 році в електронній формі подали документи на оформлення допомоги при народженні дитини 297 осіб, з початку 2022 року – 54. Термін звернення за допомогою – 12 місяців з дня народження дитини. На початок лютого на обліку в департаменті перебувало 5985 отримувачів такої допомоги.

Отримати таку допомогу можна й тоді, коли батьки зареєстровані на території України, але дитина народилася за кордоном. Але в цьому випадку документи подаються одним із батьків особисто.

Начальник управління надання державної соціальної допомоги нагадала, що після народження малюка кожна сім’я має право на отримання разової натуральної допомоги «пакунок малюка» або ж грошової компенсації його вартості. Одноразова фінансова допомога перераховується винятково на банківську картку, розрахуватися якою можна лише за конкретну групу товарів у безготівковій формі та у магазинах, які є учасниками проєкту «Монетизація одноразової натуральної допомоги». Вартість пакунку малюка з 1 січня 2022 року дорівнює 6300 грн.

У 2021 році пологові будинки видали 860 таких пакунків, департамент соціального захисту населення – п’ять. За цей же період грошову компенсацію призначено 1596 особам.
Термін звернення за пакунком становить 30 днів з дня народження дитини, за грошовою компенсацією – 12 місяців,

У грудні минулого року рішенням Уряду внесені зміни до Порядку відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «Муніципальна няня», якими, зокрема, визначено, що скористатися такою послугою можуть лише родини, що найбільше потребують допомоги у здійсненні догляду за дітьми, зокрема за дітьми з інвалідністю. Відповідні зміни застосовуються для нових звернень

«Змінами, які набули чинності 16 грудня, не передбачено, що ми мали припинити надавати цю компенсацію поточним отримувачам. Тож, ті, хто встигли оформити її до середини грудня, продовжують її отримувати», – зазначила посадовець.

Розмір компенсації становить 2100 грн, якщо дитина з інвалідністю – 4200 грн. Усього наразі в департаменті соцзахисту обліковується 418 її отримувачів.

Зупинилася Ірина Лагіренко і на такому виді держаної допомоги як допомога на догляд за хворою дитиною, якій не встановлена інвалідність. Для дітей до шести років це 4200 грн, від шести до 18 років – 5236 грн. Така допомога призначається на шість місяців.

Багатодітним родинам виплачується допомога на третю і наступну дитину віком до шести років. Її розмір становить 1700 грн. На сьогодні на обліку в департаменті перебувають 803 багатодітні сім’ї, які отримують допомогу на 941 дитину.

На державному рівні забезпечується й сприяння в підвищенні фінансової стабільності сім’ям, у яких рівень доходу нижчий прожиткового мінімуму, шляхом надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
Розмір допомоги визначається як різниця між прожитковим мінімумом для сім’ї та середньомісячним сукупним доходом малозабезпеченої сім’ї. З лютого вона призначається з урахуванням доходів за ІІІ-ІV квартали 2021 року, інформацію щодо яких Державна податкова служба України почне надавати лише в березні поточного року. Реєстрація запитів по таким справам на сьогодні не проводиться, визначити право до надходження даних неможливо. На сьогодні обліку в департаменті перебуває 1137 малозабезпечених родин. З цього року безробітні громадяни, які є членами малозабезпечених сімей, можуть отримати фінансову допомогу на відкриття власного бізнесу. Детальну інформацію з цього питання можна отримати в Службі зайнятості.

Ірина Лагіренко зауважила, що, відповідно до законодавства, на період дії карантину та протягом місяця після дати його скасування, строк виплати соціальних допомог громадянам, яким вона була призначена раніше, продовжується без подання необхідних документів

Посадовець звернула увагу на те, що дані, які громадяни надають для призначення державних соціальних допомог підлягають перевірці або верифікації. Протягом 2021 року було вивчено 1812 справ, з початку 2022 року – 1706. У разі виявлення порушень подання недостовірних даних проводиться розрахунок суми надміру виплачених коштів, що підлягають поверненню та стягненню. Отже, уразі зміни паспортних даних, складу сім’ї та інше, що впливає на виплату, отримувачі зобов’язані повідомляти департамент.

У зв’язку зі збільшенням захворюваності на COVID 19 мешканців та з метою запобігання поширенню недуги, приймання відвідувачів працівниками департаменту здійснюється переважно в дистанційному режимі. Приймання громадян проводиться винятково в Громадській приймальні департаменту, на додаткових робочих місцях (в приміщенні Міського єдиного інформаційно-розрахункового центру, Центрі учасників бойових дій та на віддаленому робочому місці департаменту по вул. Охтирська). Також – за графіком у старостинських округах. Жителі громади також мають можливість залишати письмові звернення, заяви, документи в спеціальній скриньці, розташованій при вході в адміністративну будівлю по вул. Харківській, 35. Отримати консультації можна як за телефонами, так і за допомогою електронної пошти.

Громадянам, які звертаються особисто, слід мати при собі всі документи, в тому числі й членів сім’ї, оскільки надання послуг соціального характеру здійснюється за допомогою програмного комплексу «Соціальна громада», який вимагає вичерпних відомостей, зокрема, що паспорта (ким виданий і коли).

Принагідно посадовець пояснила, чому сумчани отримали в лютому менші ніж до цього субсидії. Враховуючи те, що з початку року Сумська міська територіальна громада перебуває не в «червоній» зоні, субсидія розрахована без збільшення на 50% соціальних нормативів (як наслідок, середній розмір допомоги зменшився на 200 грн, а близько 300 домогосподарств втратили право на субсидію в порівнянні з груднем 2021 року). Разом із тим розмір житлової субсидії за січень 2022 року розраховано з урахуванням збільшення розмірів тарифів на послуги: з розподілу природного газу, з централізованого водопостачання та водовідведення, поводження з побутовими відходами.

Оголошення про початок відбору проєктних заявок на отримання у 2025 році коштів субвенції для створення сучасного освітнього простору

Міністерство освіти і науки України відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік», Порядку та умов надання у 2025 році освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 14 березня 2025 року № 290, оголошує про початок відбору проєктних заявок на отримання у 2025 році коштів субвенції для створення сучасного освітнього простору.

Приймання заявок триватиме з 8 до 18 квітня 2025 року.

За ці кошти заклади освіти зможуть обладнати кабінети біології, фізики, хімії, географії, математики та STEM-лабораторії.

Детальніше

Форум екоіндустріальних парків України – 2025

10 квітня 2025 року в рамках проєкту Організації Об’єднаних Націй з промислового розвитку (ЮНІДО) «Глобальна програма екоіндустріальних парків ІІ – Україна: національний компонент» (GEIPP II UA), який реалізується за підтримки Уряду Швейцарії через Державний секретаріат Швейцарії з економічних питань (SECO) у співпраці з Міністерством економіки України, відбудеться Форум екоіндустріальних парків України – 2025.

Захід об’єднає провідних представників органів влади, бізнесу та експертного середовища для обговорення стратегічних рішень щодо впровадження моделей циркулярної та сталої економіки в контексті повоєнного відновлення України.

Формат проведення: змішаний – офлайн в місті Київ (точне місце проведення буде надіслано зареєстрованим учасникам) та з трансляцією онлайн через платформу Zoom.

У відкритті форуму та роботі дискусійних панелей візьмуть участь представники уряду України, Верховної Ради України, представники Посольства Швейцарії, ЮНІДО та інших міжнародних організацій та понад 30 провідних міжнародних і українських експертів, лідерів бізнес-спільнот.

Ключовими темами обговорення будуть:
- розвиток політики у сфері екоіндустріальних парків в Україні;
- стратегічні фінансові механізми для сталого промислового розвитку;
- готовність українського бізнесу до впровадження принципів ЕІП.

Під час Форуму ЕІП 2025 на вас чекають:
- вітальні промови від високопосадовців, зокрема представників Уряду України, Посольства Швейцарії та ЮНІДО;
- панельні дискусії за участі представників державної політики, фінансових експертів та промисловців щодо нормативно-правових рамок, інвестиційних можливостей та практичного впровадження моделей ЕІП;
- нетворкінг з ключовими стейкхолдерами, які формують майбутнє сталого промислового розвитку в Україні;
- виставка індустріальних парків;
- церемонія нагородження екоіндустріальних парків України.

Реєстрація триває до 12:00 7 квітня 2025 року за посиланням: bit.ly/4c3kIsw.  Кількість місць обмежена.

Контактна особа з організаційних питань - Ірина Грачова (е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; тел. 0963122070).

Департамент забезпечення ресурсних платежів оголошує збір цінових пропозицій на послуги з демонтажу рекламних конструкцій

Департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради оголошує збір цінових пропозицій на послуги з демонтажу рекламних конструкцій.

Звертаємось до юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з проханням надати свої цінові пропозиції на відповідні послуги.

Мета: визначення очікуваної вартості послуги для подальшого проведення процедури закупівлі через електронну систему "Prozorro".

Технічні вимоги:
- демонтаж рекламних конструкцій повинен бути виконаний з дотриманням вимог безпеки та правил благоустрою міста.
- виконавець повинен мати необхідне обладнання та кваліфікований персонал для виконання послуги.

До цінової пропозиції необхідно включити:
- послуги демонтажу рекламних конструкцій окремо по кожному об’єкту;
- послуги з транспортування;
- послуги спецтехніки тощо;
- послуги електромонтера;
- послуги зварювальника;
- послуги вантажників;
- послуги з прибирання місця демонтажу та вивезення сміття;
- послуги зберігання рекламних конструкцій в межах міста Суми (до 20 км) до кінця 2025 року.

Департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради просить надати цінові пропозиції на послуги з демонтажу вищевказаних рекламних конструкцій за встановленими вище вимогами на адресу Департаменту до 21.03.2025 (м. Суми, вул. Садова, 33 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

При формуванні ціни необхідно врахувати усі витрати, в тому числі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України.

Очікувана вартість послуг буде визначена на підставі отриманих цінових пропозицій. Після визначення очікуваної вартості буде оголошено процедуру закупівлі через електронну систему "Prozorro".

Перелік рекламних конструкцій

Повідомлення про утворення конкурсної комісії для проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Сумської МТГ

Рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 27.02.2025 року № 638 «Про проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Сумської міської територіальної громади» (зі змінами), утворено конкурсну комісію для проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Сумської міської територіальної громади.

До складу конкурсної комісії входять посадові особи організатора конкурсу та можуть залучатися (за згодою) представники адміністратора (у разі його визначення), територіального органу Держпродспоживслужби, підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та органів самоорганізації населення, а також посадові особи відповідного органу місцевого самоврядування та/або виконавчої влади.

Детальніше про залучення інших представників

ЗМІНА ДАТИ! Конкурс на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Сумської МТГ

Рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради № 638 від 27.02.2025 р. «Про проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Сумської міської територіальної громади» оголошено конкурс на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Сумської міської територіальної громади.

Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій: до 17:00 19 березня 2025 року.

Дата і час проведення конкурсу: 31 березня 2025 року о 09:00.

Умови конкурсу

***

Повідомлення про зміну дати проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Сумської міської територіальної громади, продовження строку подання конкурсних пропозицій та внесення змін до конкурсної документації від 10 березня 2025 р.

Відповідно до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 06.03.2025 р. № 655 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 27.02.2025 року № 638 «Про проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Сумської міської територіальної громади» змінено дату проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Сумської міської територіальної громади, продовжено строк подання конкурсних пропозицій та внесено зміни до конкурсної документації.

Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій: до 17:00 28 березня 2025 року.

Дата і час проведення конкурсу: 10 квітня 2025 року о 09:00.

Оновлена конкурсна документація

***

Щодо пошуку кандидатури на вакантну посаду директора ДП «Сумиспирт»

За наявності пропозицій звертатися до Управління забезпечення реалізації повноважень у Сумській області Регіонального відділення Фонду державного майна України по Полтавській та Сумській областях, за адресою: вул. Харківська, 30/1, м. Суми, 40035, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Тел.: +380500210743 – заступник начальника відділу приватизації та управління корпоративними правами держави Єфіменко Олександр Анатолійович.

Оголошуються конкурси в рамках Всесвітньої акції «Година Землі - 2025»

Департамент фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради оголошує конкурси в рамках проведення Всесвітньої акції «Година Землі - 2025» у Сумській МТГ. Вони покликані привернути увагу дітей та юнацтва до питань охорони довкілля, відновлюваної енергетики та адаптації до змін клімату. 

Організатори пропонують взяти участь у 4-х різних за форматом конкурсах:

До уваги мешканців будинків № 36 та № 38 по вул. Героїв Крут, які є власниками металевих гаражів, розміщених на прибудинковій території

Згідно статті 211 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність відповідно до законодавства, зокрема, за самовільне зайняття земельних ділянок. Відповідно до п.1,2 ст. 212 Земельного кодексу України – самовільно зайняті земельні ділянки підлягають поверненню власникам землі або землекористувачам без відшкодування затрат, понесених за час незаконного користування ними. Приведення земельних ділянок у придатний для використання стан, включаючи знесення будинків, будівель і споруд, здійснюється за рахунок громадян або юридичних осіб, які самовільно зайняли земельні ділянки.