003.jpg

РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1 Відділ бухгалтерського обліку та звітності Сумської міської ради (далі – Відділ) утворюється Сумською міською радою та є її виконавчим органом.

1.2 Відділ підзвітний і підконтрольний Сумській міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету та міському голові м. Суми.

1.3 Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи", нормативними актами Президента України, Верховної ради України, Кабінету Міністрів України, інструкціями, наказами Міністерства фінансів України, Головного управління державного казначейства України, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови м. Суми, а також цим Положенням.

1.4 Працівники Відділу утримуються за рахунок коштів міського бюджету.

1.5 На працівників Відділу поширюється дія Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування".

РОЗДІЛ ІІ. СТРУКТУРА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ВІДДІЛУ

2.1. Структура і штати Відділу затверджується Сумською міською радою, штатний розпис – міським головою м. Суми.

2.2. Керівником Відділу є начальник Відділу, головний бухгалтер, який підпорядковується та є підзвітним міському голові, заступнику міського голови, керуючому справами виконавчого комітету.

Начальник відділу, головний бухгалтер призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства про працю з урахуванням вимог до професійно-кваліфікаційного рівня, міським головою м. Суми.

2.3. Працівники Відділу, призначаються на посаду розпорядженням міського голови за рекомендацією конкурсної комісії Сумської міської ради чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України, та звільняються з посади розпорядження міського голови відповідно до чинного законодавства України.

2.4. У разі тимчасової відсутності начальника Відділу, головного бухгалтера (відрядження, відпустки, тимчасової втрати працездатності тощо) виконання його обов'язків покладається на заступника начальника Відділу, а у разі відсутності заступника начальника Відділу, відповідно до розпорядження міського голови – на іншого працівника Відділу.

2.5. Положення про Відділ затверджується Сумською міською радою. Посадова інструкція начальника Відділу погоджується заступником міського голови, який координує діяльність Відділу та затверджується міським головою м. Суми, а посадові інструкції працівників Відділу затверджуються начальником Відділу.

РОЗДІЛ ІІІ. ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ

3.1. Основними завданнями Відділу є:

3.1.1. Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності виконавчого комітету Сумської міської ради та складення звітності.

3.1.2. Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.

3.1.3. Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.

3.1.4. Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.

3.1.5. Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.

3.2. Відділом здійснюється методичне керівництво та контроль за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності по апарату, виконавчих органах та установах, для яких виконавчий комітет Сумської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів.

3.3. Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує наступні функції:

3.3.1. Веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку з відображенням господарських операцій на підставі прийнятих до обліку первинних документів шляхом подвійного запису їх на взаємопов'язаних рахунках бухгалтерського обліку відповідно до вимог Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Головного управління державного казначейства України від 10.12.1999 року № 114.

3.3.2. Забезпечує тотожність даних аналітичного обліку оборотам і залишкам за рахунками синтетичного обліку на перше число кожного місяця.

3.3.3. Своєчасно складає та подає звіти до органів державної статистики, фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Пенсійного фонду України, Державної податкової інспекції, управління Державного казначейства.

3.3.4. Приймає від установ, для яких виконавчий комітет Сумської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів, фінансову та бюджетну звітність, аналізує ефективність використання ними бюджетних коштів.

3.3.5. Проводить аналіз обсягів видатків за попередні роки, опрацьовує та подає до фінансового управління Сумської міської ради попередню розрахункову потребу на наступний бюджетний рік, складає бюджетний запит з відповідними обґрунтуваннями, складає та доводить розпорядникам нижчого рівня та одержувачам лімітні довідки про бюджетні асигнування, складає проекти кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету та планів спеціального фонду місцевого бюджету, складає та подає на затвердження кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету та плани спеціального фонду місцевого бюджету, в разі необхідності внесення змін протягом бюджетного року складає довідки про зміни до кошторису та плану асигнувань.

3.3.6. Складає штатний розпис і розрахунки до нього в розрізі апарату та виконавчих органів Сумської міської ради.

3.3.7. Приймає участь у розробці міських бюджетних програм та опрацьовує отримані документи та інформацію, що стосується питань порушених в конкретній бюджетній програмі, протягом року здійснює аналіз їх виконання, контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів відповідно до напрямів діяльності бюджетних програм.

3.3.8. Готує проекти рішень Сумської міської ради та виконавчого комітету Сумської міської ради, розпорядження міського голови з питань, що входять до компетенції Відділу.

3.3.9. Координує і надає методичну допомогу по веденню бухгалтерського обліку та здійснює поточний контроль за фінансовою діяльністю установ, для яких виконавчий комітет Сумської міської ради є головним розпорядником коштів, а саме:

1) дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;

2) повнотою надходжень та витрачанням бюджетних коштів установ, для яких виконавчий комітет Сумської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів;

3) правильністю зарахування та використання власних надходжень установ, для яких виконавчий комітет Сумської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів;

4) веденням бухгалтерського обліку, складенням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку установам, для яких виконавчий комітет Сумської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів.

3.3.10. Своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів.

3.3.11. Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:

1) використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;

2) інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу. Кількість інвентаризацій у звітному році, дати їх проведення, перелік майна і зобов’язань, що підлягають інвентаризації визначаються розпорядженням міського голови.

3.3.12. Проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.

3.3.13. Забезпечує зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності.

3.3.14. Бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів.

3.3.15. Розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни установ, для яких виконавчий комітет Сумської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів.

3.4. Здійснює, в межах повноважень, договірну роботу щодо договорів, угод, контрактів, стороною яких виступає Сумська міська рада або її виконавчий комітет.

3.5. За дорученням керівництва аналізує матеріали, які надходять від правоохоронних, судових органів та органів прокуратури, інших державних органів та установ, сприяє своєчасному вжиттю заходів за результатами їх розгляду.

3.6. Розглядає звернення громадян, підприємств, установ, організацій, у тому числі об'єднань громадян, фізичних осіб-підприємців, депутатські звернення та запити у порядку, передбаченому чинним законодавством України, забезпечує виконання вимог законодавства України про доступ до публічної інформації.

3.7. За дорученням міського голови представляє інтереси Сумської міської ради, виконавчого комітету Сумської міської ради та міського голови в місцевих, апеляційних, вищих спеціалізованих судах та у Верховному Суді України, у тому числі у взаємовідносинах з державних органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності.

РОЗДІЛ ІV. ПРАВА ВІДДІЛУ

4.1. Відділ має право:

4.1.1. Представляти виконавчий комітет Сумської міської ради в установленому порядку з питань, що відносяться до компетенції Відділу, в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності.

4.1.2. Встановлювати обґрунтовані вимоги до порядку оформлення і подання до Відділу виконавчими органами Сумської міської ради первинних документів для їх відображення у бухгалтерському обліку, а також здійснювати контроль за їх дотриманням.

4.1.3. Одержувати від посадових осіб апарату та виконавчих органів Сумської міської ради та установ, для яких виконавчий комітет Сумської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів, документи, звіти та інформацію необхідну для виконання покладених на Відділ функцій.

4.1.4. Вносити міському голові пропозиції щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку, складення звітності, здійснення поточного контролю, провадження фінансово-господарської діяльності.

РОЗДІЛ V. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВІДДІЛУ

5.1. Персональну відповідальність за роботу Відділу та належне здійснення покладених на нього завдань та функцій несе начальник Відділу.

5.2. Працівники Відділу можуть бути притягнуті до цивільної, адміністративної, кримінальної та інших видів відповідальності у випадках та у порядку, передбачених чинним законодавством України.

5.3. Працівники несуть відповідальність за своєчасне та належне виконання обов’язків, передбачених даним Положенням і посадовими інструкціями, в порядку, визначеним чинним законодавством.

РОЗДІЛ VІ. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

6.1 Припинення діяльності Відділу здійснюється за рішенням Сумської міської ради відповідно до вимог чинного законодавства України.

6.2 Зміни і доповнення до цього Положення вносяться відповідно до процедури розгляду питань у Сумській міській раді, передбаченої Регламентом роботи Сумської міської ради.

Міський голова Г.М. Мінаєв

 

1. Загальні положення

1. Управління обліку, розподілу та приватизації житла міської ради /”надалі управління“/ є структурним підрозділом міської ради, який забезпечує облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем їх проживання, і підготовку пропозицій виконавчому комітету про розподіл і надання житлових приміщень, підготовку пропозицій виконавчому комітету з питань бронювання, обміну та переоформлення займаної житлової площі, облік громадян, які бажають вступити в житлово-будівельні кооперативи, організацію житлово-будівельних кооперативів, приватизацію житла, яке перебуває у комунальній власності громадян міста Суми.

1.2. Управління утворюється міською радою, є її виконавчим органом ,їй підконтрольне і підзвітне, підпорядковується заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

1.3. У своїй діяльності управління керується Конституцією України, законами України, рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим положенням.

1.4. Положення про управління затверджується міською радою та має печатку із зображенням малого герба України та своїм найменуванням.

2. Функції та повноваження управління

Управління здійснює:

2.1. Власні повноваження:

2.1.1. облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем їх проживання, і підготовку пропозицій виконавчому комітету про розподіл і надання житлових приміщень;

2.1.2. облік громадян, які бажають вступити в житлово-будівельні кооперативи, організацію житлово-будівельних кооперативів, підготовку пропозицій виконавчому комітету по реєстрації житлово-будівельних кооперативів;

2.1.3. підготовку пропозицій виконкому з бронювання, обміну та переоформлення займаної житлової площі;

2.1.4. приватизацію житла, яке перебуває в комунальній власності в порядку, встановленому чинним законодавством.

2.2.Делеговані повноваження:

2.2.1. контроль за станом квартирного обліку та додержанням житлового законодавства на підприємствах, в установах та організаціях міста, незалежно від форм власності;

2.2.2. видачу ордерів на заселення житлової площі в будинках державних та комунальних організацій та в будинках, збудованих за рахунок коштів житлово-будівельних кооперативів.

2.3. Відповідно до покладених на управління завдань управління обліку, розподілу та приватизації житла:

2.3.1. приймає від громадян заяви про прийняття на квартирний /кооперативний/ облік при виконкомі міської ради, відповідні документи, перевіряє їх та передає в громадську комісію з житлових питань при виконкомі для розгляду;

2.3.2. готує проекти рішень виконкому з питань прийняття громадян на квартирний /кооперативний/ облік, про включення в списки осіб, що користуються правом позачергового та першочергового одержання житлових приміщень /вступу до житлово-будівельного кооперативу/;

2.3.3. готує пропозиції про зняття громадян з квартирного обліку, виключення із списків осіб, які користуються правом позачергового та першочергового одержання житловх приміщень /вступу до житлово-будівельного кооперативу/;

2.3.4. проводить щорічну перереєстрацію громадян, які знаходяться на квартирному /кооперативному/ обліку в виконкомі;

2.3.5. готує проекти рішень виконкому з питань надання громадянам житлових приміщень;

2.3.6. готує пропозиції виконкому про направлення громадян в житлово-будівельні кооперативи та з інших питань їх організації та діяльності згідно з діючим законодавством;

2.3.7. подає в виконком пропозиції про затвердження рішень адміністрації та профспілкових комітетів підприємств та організацій з квартирних питань;

2.3.8. оформляє і видає ордери на заселення житлової площі в будинках державних , комунальних організацій та інших форм власності;

2.3.9. роз”яснює житлове законодавство службовим особам та населенню;

2.3.10. розглядає пропозиції, заяви та скарги громадян з питань, що входять до компетенції відділу та вживає заходи до усунення порушень;

2.3.11. оформляє документи по бронюванню, обміну та переоформленню займаної житлової площі;

2.3.12. оформляє документи по приватизації житла, що перебуває в комунальній власності.

3. Права управління

3.1. У відповідності з діючим законодавством співпрацювати з відділами і управліннями міської ради.

3.2. Одержувати від посадових осіб виконавчих органів міської ради, житлово-експлуатаційних організацій міста всіх форм власності інформацію з питань, віднесених до компетенції управління.

4. Штати управління та відповідальнісь працівників:

4.1. Штати управління затверджуються міською радою, а штатний розклад міським головою;

4.2. Управління очолює начальник, який призначається на посаду міським головою за рекомендацією конкурсної комісії міської ради та звільняється з посади розпорядженням міського голови відповідно до чинного законодавства;

4.3. На посаду начальника управління призначається особа, яка має вищу освіту, досвід роботи керівника;

4.4. Працівники управління призначаються на посаду наказом начальника управління, а на посади службовців органу місцевого самоврядування - наказом начальника управління за рекомендаціями конкурсної комісії. Звільняються з посади наказом начальника управління;

4.5. Працівники управління утримуються за рахунок коштів міського бюджету;

4.6. На працівників управління поширюється дія Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування”.

4.7. Начальник управління:

  • керує управлінням, організовує його роботу, визначає завдання працівникам управління, забезпечує контроль за виконанням доручень керівництва міської ради та виконкому, рішень виконавчого комітету з питань, що стосуються роботи управління, щоквартального плану роботи управління і несе відповідальність за виконання покладених на управління завдань;
  • видає накази щодо заохочення, притягнення до дисциплинарної відповідальності його працівників;
  • забезпечує дотримання правил внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни;
  • координує взаємодію управління з іншими структурними підрозділами міської ради;
  • бере участь у нарадах, семінарах, де доводить позицію управління з питань, що розглядаються;
  • підписує та візує документи в межах своєї компетенції;
  • представляє управління у державних установах, підприємствах, організаціях всіх форм власності та об”єднаннях громадян з питань, пов”язаних з його діяльністю.

4.8. У разі відсутності начальника управління його обов’язки виконує один із працівників управління, згідно з розпорядженням міського голови.

4.9. Начальник та працівники управління несуть відповідальність за свою діяльність згідно з чинним законодавством.

Міський голова В.П. Омельченко
Назва підрозділу П.І.Б. Посада Телефон
1 Управління житлової політики, комунального господарства та благоустрою Грекова Маргарита Леонідівна Головний спеціаліст 700-592
2 Відділ екології та енергозбереження Драніченко Марина Олександрівна
Солодовнікова Олена Володимирівна
Головний спеціаліст
Завідувач сектору
227-076
610-908
3 Правове управління Пявка Юлія Миколаївна
Верьовкін Сергій Васильович
Завідувач сектору архівно-облікової роботи
Спеціаліст I категорії архівно-облікової роботи
620-823
620-823
4 Управління земельних ресурсів Скрипка Валерій Володимирович заступник начальника управління земельних ресурсів 22-37-54
5 «Служба-080» Марюхна Валерій Іванович 
Бойко Людмила Іванівна
Начальник відділу
Головний спеціаліст
620-826
620-352
6 Архівний відділ Гачкова Валентина Федорівна Заступник начальника 324-574
7 Відділ з питань взаємодії з правоохоронними органами та оборонно-мобілізаційної роботи Нелін Сергій Васильович
Кацов Анатолій Соломонович
Начальник відділу
Головний спеціаліст
770-067
222-733
8 Господарський відділ Кисіль Володимир Юрійович Заступник начальника

620-852

619-038

9 Відділ культури та туризму Карсункіна Олена Миколаївна Головний спеціаліст 66-99-04
10 Відділ з організації діяльності ради Соломка Ірина Сергіївна Головний спеціаліст

632-943

11 Управління інформаційно-аналітичної роботи Сокура Андрій Валерійович
Бойко Віра Григорівна
Начальник управління
Начальник відділу документообігу
700-572
62-08-54
11 Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Агеєв Валерій Олександрович Заступник начальника 611-902
12 Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" Віннік Валентина Миколаївна головний спеціаліст сектору адміністративних послуг 700-575
13 Відділ з охорони праці Сидоренко Юрій Володимирович провідний спеціаліст 619-036
14 Ковпаківська районна в м. Суми адміністрація Полковниченко Світлана Василівна Начальник відділу по роботі з територільною громадою 61-09-87
15 Зарічна районна в м. Суми адміністрація

Бровкіна Ольга Володимирівна

Гонтар Ольга Петрівна

головний спеціаліст-юрисконсульт

начальник загального відділу

326-982

16 Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту Красношевська Наталія Михайлівна Заступник начальника відділу 610-000
17 Управління підприємництва, торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Мареха Людмила Данилівна головний спеціаліст 610-616
18 Управління освіти і науки Дрига Тетяна Василівна Заступник начальника 326-773
19 Управління обліку, розподілу та приватизації житла Калюжна Ірина Юріївна спеціаліст І категорії 610-624
20 Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Мартиш Ірина Володимирівна головний спеціаліст-юрисконсульт 22-31-02
21 Фінансове управління Саннікова Марина Єфремівна Інспектор 611-547
22 Відділ бухгалтерського обліку та звітності Костенко Ольга Анатоліївна Начальник відділу, головний бухгалтер 629-702
23 Відділ організаційно-кадрової роботи Антоненко Андрій Геннадійович
Рибалко Юрій Анатолійович
Начальник відділу
Головний спеціаліст
620-857
620-830
24 Управління соціально-економічного розвитку Калінінська Тетяна Сергіївна Заступник начальника управління 700-582
25 Відділ логістики та зв’язку Чепік Катерина Михайлівна Головний спеціаліст 610-115
26 Управління комунального майна Щербак Ольга Валеріївна Головний спеціаліст 610-970
27 Управління охорони здоров’я Зобова Наталія Василівна Міський санолог 221-757
28 Служба у справах дітей Тютюнник Олена Анатоліївна Головний спеціаліст 611-536
29 Управління праці та соціального захисту населення Маринченко Світлана Борисівна Перший заступник начальника управління 604-028
30 Управління архітектури та містобудування Пархоменко Ірина Володимирівна начальник загального відділу

700-113

700-100

Інтерактивна веб-платформа "Відкрите Місто" призначена для привернення уваги до актуальних проблем міста та спрощення комунікацій між громадянами та структурними підрозділами міської ради.

Будь-яке місто не можливо уявити без різних великих і малих комунальних проблем, які вимагають вирішення. Кожен з нас, мешканців міста, зустрічається з цими прикрими неприємностями: відкриті люки, ями на дорогах, переповненні сміттєві контейнери чи їх відсутність, поламані дерева чи неприбрані прибудинкові території.

Разом ми можемо зробити так, щоб цих проблем ставало менше, а життя у місті - комфортнішим.

Якщо Ви бажаєте поінформувати міську владу про ту чи іншу проблему, яку необхідно вирішити, залиште своє повідомлення про неї, зайшовши на сайт "Відкрите Місто" та натисніть кнопку "Повідомити".

Якщо Ви хочете взяти участь у вирішенні уже виявлених проблеми, перегляньте перелік опублікованих проблем та визначте для себе, що Вам під силу вирішити самостійно або організованою групою мешканців. Залиште коментар про свої наміри під повідомленням про проблему, щоб його побачив автор.

Дякуємо Вам за активну громадянську позицію та участь у виявленні та вирішенні проблем нашого міста.

Як працює система «Відкрите місто»?

1. Для повідомлення про виявлену проблему чи несправність користувачу необхідно зареєструватися на порталі, вибрати категорію, до якої відноситься проблема, додати фото- та/або відеофайли та вказати адресу чи координати проблемної ділянки на карті.

2. Повідомлення про наявність проблеми після перегляду модератором автоматично відправляється відповідальним органам влади/організаціям. За необхідності виконавець чи відповідальний працівник може запросити додаткову інформацію чи уточнення щодо зареєстрованого повідомлення у користувача.

3. Відповідальний за вирішення проблеми орган влади/організація вирішує проблему. Якщо проблема не може бути вирішена відразу чи протягом певного прийнятного часу, відповідальний працівник інформуватиме користувача щодо обґрунтованих причин неможливості вирішення цієї проблеми.

Відео про проект

Відеоінструкція користування сайтом

Відеоінструкція користування мобільним додатком сервісу

Інструкція користувача

Юридичний статус повідомлення

Ваше повідомлення носить інформаційний характер та не підпадає під дію Закону України «Про звернення громадян». Цим повідомленням Ви інформуєте місцеві органи влади про актуальну проблему для громади міста. Ваше повідомлення буде розглянуте профільним структурним підрозділом місцевого органу влади, про що Вас буде повідомлено на адресу електронної пошти та через портал «Відкрите місто». Разом з тим, орган влади може попросити у Вас надати більш детальну інформацію про зазначену проблему або запропонувати взяти участь у вирішенні цієї проблеми спільними зусиллями. Звертаємо Вашу увагу, що така комунікація має неофіційний характер. Для отримання офіційної відповіді від органу влади або для повідомлення про особисту проблему необхідно підготувати офіційне звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Разом з тим, повідомляємо, що Ваше повідомлення не містить інформацію про персональні дані.

Про організацію роботи виконавчих органів Сумської міської ради з інтерактивною веб-платформою «Відкрите місто»

Перейти на веб-портал «Відкрите місто»

Документу надано статус "Конфіденційний" згідно статей 11, 21 Закону України "Про інформацію" та він не підлягає оприлюдненню, бо містить конфіденційну інформацію (інформацію про особу).

Збирання, зберігання, використання та поширення інформації про особу, без її попередньої згоди, крім випадків, визначених законом, забороняється. (офіційне тлумачення див. в Рішенні Конституційного Суду України N 5-зп від 30.10.97).

 

 

 

 

Статична сторінка

40000, м. Суми, вул. Першотравнева, 21

 

КАРАБУТА Павло Іванович

начальник відділу, підполковник поліції

67-72-17


Перший заступник начальника відділу, начальник слідства

Науменко

Сергій Михайлович

66-72-18
Заступник начальника відділу Лукаш Владислав Станіславович 66-72-02
Заступник начальника відділу - начальник поліції громадської безпеки

Однов'юнов

Анатолій Миколайович

66-72-03

Заступник начальника відділу - начальник кримінальної поліції

Семенченко 

Андрій Миколайович

66-72-01
Заступник начальника відділу

Дідусьов

Олександр Вікторович

66-72-06
Чергова частина  

102,

тел./факс 61-17-92, 66-72-04, 66-72-05  (цілодобово)