002.jpg

У 2019 році до Сумської міської ради надійшло 4409 звернень громадян, що на 4% менше порівняно з аналогічним періодом 2018 року (4606).

Усі звернення громадян, що надійшли до Сумської міської ради у 2019 році, вміщують 4470 питань. Позитивно у звітному періоді вирішено 1723 питань (39%), без урахування звернень на розгляді зазначений показник становить 44%.

У своїх зверненнях мешканці міста порушують переважно питання комунального та дорожнього господарства, поліпшення житлових умов, соціального захисту тощо.

За 9 місяців 2019 року до Сумської міської ради надійшло 3397 звернень громадян, що на 4% менше аналогічного періоду минулого року.
Усі звернення громадян, що надійшли до Сумської міської ради за звітний період, вміщують 3422 питання, що на 4,5% менше аналогічного періоду минулого року. Позитивно за звітний період вирішено 47,2% порушених питань.

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Сумською міською радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.
Всього у І півріччі 2019 року до Сумської міської ради надійшло 2308 звернень, що на 99 звернень або 4% менше ніж в аналогічному періоді минулого року.

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Сумською міською радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян у I кварталі 2019 року