Надрукувати
Перегляди: 491

Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Всього у І кварталі 2022 року до Сумської міської ради надійшло 545 звернень. Із загальної кількості звернень: 12 (2%) – отримані на особистих прийомах керівництва, 56 (10%) - за допомогою засобів телефонного зв’язку, 100 (18 %) - за допомогою мережі Інтернет («електронне» звернення), решта 377 (69%) - письмові звернення.

Усі звернення громадян, що надійшли до Сумської міської ради у І кварталі 2022 року вміщують 552 питання різної тематики.

Аналіз змісту звернень засвідчує, що найбільш актуальними є питання комунальної сфери, їх кількість у І кварталі 2022 року склала 167, що становить 30,1% від загальної кількості. Найчастіше громадяни порушували питання, що стосувалися проведення ремонту житлового фонду, благоустрою прибудинкових територій, ремонту та утримання доріг і тротуарів.

Важливими для мешканців міста є питання поліпшення житлових умов. У звітному періоді їх надійшло 153 (28,1% від загальної кількості питань). Переважно це питання, пов’язані з реалізацією програми щодо забезпечення житлом учасників антитерористичної операції.

Крім того, мешканці міста у своїх зверненнях порушують питання транспорту (10,1%), соціального захисту (6,4%), земельних відносин (6,1%), та інше.

Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються найменш захищені категорії населення, зокрема інваліди, ветерани війни та праці, багатодітні сім’ї, одинокі матері, пенсіонери.

У І кварталі 2022 року від даної категорії громадян надійшло 126 звернень (23,1% від загальної кількості). Ця категорія громадян найчастіше звертається з питаннями надання допомоги в поліпшенні житлових умов, проведенні лікування, надання матеріальної допомоги, відновлення роботи ліфтів, ремонту покрівель, комунальних мереж, тощо.

Зважаючи на карантинні обмеження, пов’язані з поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19 та введенням в Україні воєнного стану (Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні») організація та проведення особистих прийомів громадян у І кварталі 2022 року мали певні особливості (прийоми відбувались з використанням сучасних засобів комунікацій, або при посилених засобах безпеки в умовах карантину). У звітному періоді керівництвом міської ради проведено 7 прийомів громадян з особистих питань, на яких розглянуто 12 проблемних питань.

Питання роботи зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності Сумської міської ради.