- Деталі
- Перегляди: 228
Прийом та реєстрація запитів на публічну інформацію, що надходять до Сумської міської ради та її виконавчих органів здійснюється централізовано сектором забезпечення доступу до публічної інформації управління документообігу та публічної інформації департаменту комунікацій та інформаційної політики Сумської міської ради у робочі дні (з понеділка по четвер – з 8.00 до 17.15, у п’ятницю – з 8.00 до 16.00, перерва - з 12.00 до 13.00) за адресою: місто Суми, майдан Незалежності, будинок 2, поверх 7, кабінет № 135, телефон: 700-611.
Також запитувачі інформації можуть звернутись із запитом на публічну інформацію:
- письмово за адресою: майдан Незалежності, 2, місто Суми, 40000, Сумська міська рада;
- по телефону - 700-611 (сектор забезпечення доступу до публічної інформації);
- на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (із зазначенням теми: "Запит на доступ до публічної інформації").
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати в секторі забезпечення доступу до публічної інформації управління документообігу та публічної інформації департаменту комунікацій та інформаційної політики Сумської міської ради.
- Деталі
- Перегляди: 824
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за січень 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за лютий 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за березень 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за І квартал 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за квітень 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за травень 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформації за червень 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за ІI квартал 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за І півріччя 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за липень 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за серпень 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за вересень 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за ІII квартал 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за жовтень 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за листопад 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за грудень 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за ІV квартал 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за ІІ півріччя 2017 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за 2017 рік
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за січень 2016 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за лютий 2016 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за березень 2016 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за І квартал 2016 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за квітень 2016 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за травень 2016 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за червень 2016 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за ІI квартал 2016 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за липень 2016 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за серпень 2016 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за вересень 2016 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за ІII квартал 2016 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за жовтень 2016 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за листопад 2016 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за грудень 2016 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за ІV квартал 2016 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за ІІ півріччя 2016 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за 2016 рік
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за січень 2015 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за лютий 2015 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за березень 2015 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за І квартал 2015 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за квітень 2015 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за травень 2015 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за червень 2015 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за ІІ квартал 2015 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за липень 2015 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за серпень 2015 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за вересень 2015 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за ІІІ квартал 2015 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за жовтень 2015 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за листопад 2015 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за грудень 2015 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за ІV квартал 2015 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за ІІ півріччя 2015 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за 2015 рік
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за січень 2014 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за лютий 2014 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за березень 2014 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за І квартал 2014 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за квітень 2014 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за травень 2014 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за червень 2014 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за ІІ квартал 2014 року
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за І півріччя 2014 року
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за серпень 2014 року
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за вересень 2014 року
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за ІІІ квартал 2014 року
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за жовтень 2014 року
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за листопад 2014 року
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за грудень 2014 року
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за IV квартал 2014 року
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за 2014 рік
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за січень 2013 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за лютий 2013 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за березень 2013 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за І квартал 2013 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за квітень 2013 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за травень 2013 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за червень 2013 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за І півріччя 2013 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за липень 2013 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за серпень 2013 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за вересень 2013 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за ІІІ квартал 2013 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за жовтень 2013 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за листопад 2013 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за грудень 2013 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за II півріччя 2013 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за 2013 рік.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за 2012 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за ІІ півріччя 2012 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за грудень 2012 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за листопад 2012 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за жовтень 2012 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за 3 квартал 2012 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за вересень 2012 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за серпень 2012 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за липень 2012 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за І півріччя 2012 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за червень 2012 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за травень 2012 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за квітень 2012 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за березень 2012 р.
- Інформація про стан розгляду запитів на інформацію за січень-лютий 2012 р.
- Деталі
- Перегляди: 980
Перелік категорій відомостей, що становлять службову інформацію, якій присвоюється гриф «Для службового користування» в Сумській міській раді
(затверджено рішенням виконавчого комітету від 21.06.2016 №338)
1. Відомості з питань мобілізаційної та оборонної роботи
1.1. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки, мобілізаційного плану на особливий період органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, крім таких, що стосуються виробництва озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектуючих виробів до них та будівництва фортифікаційних споруд (далі - оборонне замовлення), щодо:
1) виробництва, закупівлі і поставки продовольства, сільськогосподарської продукції, лікарських засобів та медичного майна, ветеринарного майна і засобів ветеринарної медицини;
2) забезпечення виконавців мобілізаційних завдань матеріально-технічними, сировинними, енергетичними ресурсами та паливно-мастильними матеріалами;
3) показників з праці та кадрів, а також підготовки фахівців у закладах освіти з метою забезпечення потреб виконавців мобілізаційних завдань;
4) надання медичних, транспортних, поштових, телекомунікаційних, житлово-комунальних, побутових, ремонтних та інших послуг на рівні органу місцевого самоврядування;
5) номенклатури, обсягів, стану матеріальних цінностей мобілізаційного резерву, що знаходяться на відповідальному зберіганні на підприємствах, в установах та організаціях міста.
- Деталі
- Перегляди: 778
№ з/п |
Найменування структурного підрозділу | Посада відповідальної особи | Прізвище, ім’я та по батькові відповідальної особи | Контактні телефони |
1 | Департамент фінансів, економіки та інвестицій | головний спеціаліст відділу аналізу, прогнозування та регуляторної політики управління економічного розвитку та фінансів програм соціального захисту | Вдовенко Сергій Вікторович | 700-587 |
2 | Департамент інфраструктури міста | начальник відділу юридичного забезпечення начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян та документообігом |
Мельник Юлія Миколаївна, Грекова Маргарита Леонідівна |
700-598 700-592 |
3 | Департамент забезпечення ресурсних платежів | заступник директора департаменту | Михайлик Тетяна Олексіївна | 700-414 |
4 | Департамент соціального захисту населення | перший заступник директора департаменту головний спеціаліст сектору кадрової роботи та контролю відділу організаційно-кадрової та юридичної роботи |
Маринченко Світлана Борисівна |
604-028 604-450 |
5 | Департамент комунікацій та інформаційної політики | завідувач сектору забезпечення доступу до публічної інформації | Гонтар Ольга Петрівна | 700-611 |
6 | Правове управління | завідувач сектору обліково-інформаційної роботи провідний спеціаліст |
Пявка Юлія Миколаївна, Верьовкін Сергій Васильович |
700-629 700-629 |
7 | Управління освіти і науки | спеціаліст І категорії - юрисконсульт | Стеценко Світлана Миколаївна | 327-263 |
8 | Управління капітального будівництва та дорожнього господарства | начальник виробничо-технічного відділу | Анцибор Сергій Анатолійович | 222-073 |
9 | Управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» | начальник відділу дозвільних процедур-адміністратор адміністратор відділу адміністративних послуг |
Куліш Оксана Анатоліївна Віннік Валентина Миколаївна |
700-574 |
10 | Управління обліку, розподілу та приватизації житла | головний спеціаліст-юрисконсульт | Чувакова Ольга Олександрівна | 700-417 |
11 | Управління з господарських та загальних питань | начальник управління | Коцур Микола Васильович | 700-697 |
12 | Управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» | завідувач сектору документообігу та кадрового забезпечення | Хлусова Тетяна Іванівна | 700-608 |
13 | Управління державного архітектурно-будівельного контролю | інспектор | Ситник Олена Миколаївна | 700-096 |
14 | Управління архітектури та містобудування | заступник начальника управління | Бондаренко Ольга Олегівна | |
15 | Відділ організаційно-кадрової роботи | головний спеціаліст | Рибалко Юрій Анатолійович | 700-622 |
16 | Відділ з організації діяльності ради | головний спеціаліст | Соломка Ірина Сергіївна | 700-616 |
17 | Відділ протокольної роботи та контролю | головний спеціаліст | Федяй Віта Іванівна | 700-638 |
18 | Архівний відділ | заступник начальника відділу | Гачкова Валентина Федорівна | 700-515 |
19 | Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів | головний спеціаліст | Мареха Людмила Данилівна | 700-650 |
20 | Відділ ведення Державного реєстру виборців Зарічного району м. Суми | начальник відділу | Фесенко Ольга Федорівна | 632-939 |
21 | Відділ ведення Державного реєстру виборців Ковпаківського району м. Суми | заступник начальника відділу | Мартиненко Олена Володимирівна | 632-939 |
22 | Відділ охорони здоров’я | головний спеціаліст | Руденко Ірина Миколаївна | |
23 | Відділ з питань взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи | головний спеціаліст, головний спеціаліст |
Кацов Анатолій Соломонович, Козлов Ігор Ігорович |
700-519 700-519 |
24 | Відділ культури та туризму | головний спеціаліст | Карсункіна Олена Миколаївна | 669-904 |
25 | Відділ бухгалтерського обліку та звітності | начальник відділу-головний бухгалтер | Костенко Ольга Анатоліївна | 629-702 |
26 | Відділ у справах молоді та спорту | заступник начальника відділу | Красношевська Наталія Михайлівна | 700-514 |
27 | Відділ транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг | головний спеціаліст-юрисконсульт | Мілютін Денис Олександрович | 700-667 |
28 | Відділ інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення | головний спеціаліст | Сидоренко Ігор Валерійович | 700-572 |
29 | Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення | головний спеціаліст | Тараненко Віталій Анатолійович | 611-902 |
30 | Відділ «Служба 15-80» |
начальник відділу, |
Марюхна Валерій Іванович, Бойко Людмила Іванівна |
620-826 620-352 |
31 | Відділ з конкурсних торгів | головний спеціаліст | Воробйов Вадим Леонідович | 700-625 |
32 | Відділ з охорони праці | головний спеціаліст | Кондратенко Юрій Володимирович | 700-516 |
33 | Служба у справах дітей | головний спеціаліст | Тютюнник Олена Анатоліївна | 611-535 |
34 | Сектор з питань забезпечення роботи адміністративної комісії | завідувач сектору, спеціаліст І категорії |
Качанова Олена Миколаївна, Манжара Оксана Леонідівна |
700-666 |
- Деталі
- Перегляди: 848
Однією з найпоширеніших проблем в організації доступу до публічної інформації в органах виконавчої влади є те, що запитувачі інформації плутають запит на інформацію із зверненням громадян.
Ці питання в Україні регулюються різними законодавчими актами відповідно: Законом України «Про доступ до публічної інформації» та Законом України «Про звернення громадян» і передбачають різні процедури їх подання розгляду.
Запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
- Законом України «Про доступ до публічної інформації» регулюються відносини щодо доступу до публічної інформації, яка вже існує, і не вимагає у відповідь на запит створювати нову інформацію. Зміст саме такого прохання робить його запитом. Ця ознака вказує, що ініціюється рух інформації від розпорядника до запитувача.
- У правовідносинах за запитом на інформацію розпорядник є інформатором, а запитувач суб’єктом, якого інформують.
- Запит на інформацію може подаватися запитувачем до розпорядника інформації в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою). При цьому надходження інформації від запитувача до розпорядника є мінімальним (ім’я, контакти, опис запитуваної інформації, підпис і дата в письмових запитах).
- Не є запитом на інформацію документ, який хоч і складено на бланку для запитів, або названий запитом, або має посилання на Закон України «Про доступ до публічної інформації», але не містить прохання надати певну інформацію чи документ. При цьому лист, який може бути названо зверненням, може бути запитом на інформацію, якщо дотримано виключних вимог його змісту (ім’я, контакти, опис запитуваної інформації, підпис і дата в письмових запитах).
- Деталі
- Перегляди: 769
Відповідно до вимог чинного законодавства до безумовно відкритої інформації відноситься:
- На підставі п. 5 ст. 6 Закону «Про доступ до публічної інформації»:
- про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у т.ч. копії відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.
- На підставі п. 6 ст. 6 Закону «Про доступ до публічної інформації»:
- не належать до інформації з обмеженим доступом відомості, зазначені у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, зазначеної за формою і в порядку, що встановлені Законом України «Про засади запобігання та протидії корупції», крім відомостей, зазначених у пункті 7 примітки додатка до цього Закону.
- Деталі
- Перегляди: 2504
Публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.
Закон України "Про доступ до публічної інформації" та Указ Президента України "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації" покликані забезпечити реалізацію конституційного права громадян вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.
Надання публічної інформації виконавчими органами Сумської міської ради здійснюється відповідно до рішення виконавчого комітету від 28.04.2016 №239 "
Надання публічної інформації здійснюється у відповідь на запит на отримання публічної інформації.
Запит може бути індивідуальним або колективним. Запит на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому необхідно вказати:
- ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
- підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
- Деталі
- Перегляди: 733
Механізм здійснення громадського контролю за дотриманням прав на доступ до публічної інформації
Участь громадськості (представників громадських організацій, громадських рад, депутатів, громадян) у здійсненні контролю за забезпеченням розпорядниками інформації доступу до публічної інформації здійснюється шляхом проведення відповідних громадських слухань, громадської експертизи тощо.
Проведення громадської експертизи діяльності органів влади в частині забезпечення доступу запитувачів до публічної інформації здійснюється відповідно до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2008 р. № 976.
Представники громадськості мають можливість отримати інформацію з визначених ними питань щодо виконання вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" звернувшись письмово до Сумської міської ради або розпорядників інформації.
- Деталі
- Перегляди: 773
- Цим Порядком визначається механізм відшкодування витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, які надходять до Сумської міської ради та її виконавчих органів запитувачами інформації відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
- Інформація на запити надається безкоштовно у разі:
- надання запитувачу інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес;
- надання інформації на запит, який передбачає виготовлення копій або друк документів, що не перевищує за обсягом 10 сторінок.
- Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів запитувачами інформації здійснюється у разі виготовлення більш як 10 сторінок копій (примірників) документів, починаючи з першої сторінки, відповідно до наданого рахунку.
- Після отримання запиту на інформацію організатор доступу до публічної інформації визначає кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує відокремлення, та/або знеособлення персональних даних тощо і протягом одного робочого дня з дати отримання запиту письмово повідомляє управління документообігу та технічного забезпечення (далі по тексту – Управління) про кількість сторінок та характер інформації, яка буде надана.