- Як змінити адресу?
Щоб змінити адресу, за якою Ви бажаєте отримувати автоматичні повідомлення, зайдіть у розділ «Моя адреса».
- Як додати другу адресу?
Можливість отримувати автоматичні повідомлення стосовно планових чи аварійних відключень води та світла за двома адресами можлива за умови користування чат-ботом у Телеграм та Вайбер одночасно.
Розробники опрацьовують можливість підключення другої адреси в одному месенджері.
- Як я отримаю повідомлення щодо відключень?
Для отримання інформації стосовно планових чи аварійних відключень комунальних послуг достатньо лише вказати свою адресу (вулиця та номер будинка). Повідомлення будуть надходити автоматично.
- Чому моєї адреси немає в базі?
Для верифікації введеної адреси система використовує Google-карти, на яких можуть бути відсутні деякі адреси. Такі адреси будуть додані модератором після перевірки. Наразі чат-бот обслуговує тільки адреси у межах міста Суми.
- Як подати звернення (заявку)?
Щоб подати звернення (заявку), скористайтеся відповідним розділом меню «Звернення».
Докладніше дивіться у відеоінструкції.
- Як оцінити службу?
Щоб оцінити службу (постачальника комунальних послуг), скористайтеся відповідним розділом меню «Оцінка».
Оцінити кожну службу можна один раз на місяць.