003.jpg
  • Як змінити адресу?

Щоб змінити адресу, за якою Ви бажаєте отримувати автоматичні повідомлення, зайдіть у розділ «Моя адреса».

  • Як додати другу адресу?

Можливість отримувати автоматичні повідомлення стосовно планових чи аварійних відключень води та світла за двома адресами можлива за умови користування чат-ботом у Телеграм та Вайбер одночасно.

Розробники опрацьовують можливість підключення другої адреси в одному месенджері.

  • Як я отримаю повідомлення щодо відключень?

Для отримання інформації стосовно планових чи аварійних відключень комунальних послуг достатньо лише вказати свою адресу (вулиця та номер будинка). Повідомлення будуть надходити автоматично.

  • Чому моєї адреси немає в базі?

Для верифікації введеної адреси система використовує Google-карти, на яких можуть бути відсутні деякі адреси. Такі адреси будуть додані модератором після перевірки. Наразі чат-бот обслуговує тільки адреси у межах міста Суми.

  • Як подати звернення (заявку)?

Щоб подати звернення (заявку), скористайтеся відповідним розділом меню «Звернення».

Докладніше дивіться у відеоінструкції.

  • Як оцінити службу?

Щоб оцінити службу (постачальника комунальних послуг), скористайтеся відповідним розділом меню «Оцінка».

Оцінити кожну службу можна один раз на місяць.