002.jpg

З 1 січня 2016 року набрали чинності Закон України від 25.12.2015р. № 928 «Про Державний бюджет України на 2016 рік», Закон України від 24.12.2015 №909 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», Закон України від 24.12.2015 № 911 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» якими врегульовано питання пенсійного забезпечення у 2016 році.

Відповідно до Закону України від 24.12.2015 № 909 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» збільшено максимальну величину бази нарахування єдиного внеску з сімнадцяти до двадцяти п’яти розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом, на яку нараховується єдиний внесок; що становить з 01.01.2016 - 34 450 грн. (1 378 грн х 25), з 1 травня - 36 250 грн. (1 450 грн. х 25), з 1 грудня 38 750 грн. (1 550 грн. х 25).

Робота зі зверненнями громадян в управлінні Пенсійного фонду України в м.Сумах спрямована на забезпечення реалізації права громадян на звернення, подальше підвищення якості їх обслуговування і створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” та інших нормативно – правових актів.

Протягом 2015 року до управління з різних питань звернулося 58173 громадянина.

Серед основних питань, які були порушені відвідувачами, - роз’яснення діючого пенсійного законодавства, порядок призначення (перерахунку) та виплати пенсій, видача довідок про доходи тощо.

З письмовими зверненнями за 2015 рік до управління звернулося 635 громадян, що на 24 більше, ніж за аналогічний період попереднього року (у 2014 році — 611).

Крім того, у 2015 році через електронну послугу Веб-портал Пенсійного фонду України та державну установу “Урядовий контактний центр” до управління надійшло 21 звернення від мешканців м. Суми.

На особисті прийоми громадян з різних питань до фахівців управління звернулося 57021 громадянин, що на 1110 більше, ніж за аналогічний період минулого року (у 2014 році - 55911 громадян).

З метою оперативного вирішення питань, що турбують мешканців міста, в управлінні постійно діють вісім “гарячих” телефонних лінії, за якими протягом 2015 року були надані роз'яснення та консультації 496 громадянам.

Усі звернення були уважно розглянуті в установлені чинним законодавством строки, громадянам надані вичерпні відповіді.