003.jpg

15 квітня 2021 року були перераховані кошти громадянам для виплати державної допомоги у зв'язку з вагітністю і пологами, допомога при усиновленні дитини, допомога при народженні дитини, допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, допомога на дітей одиноким матерям, тимчасова державна допомога дітям, допомога малозабезпеченим сім'ям, відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років "муніципальна няня", допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, допомога на догляд, щомісячна грошова допомога особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії потребує постійного стороннього догляду, тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях, допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за квітень 2021 року (додаткове нарахування).

Кошти можна отримати в установах банків та АТ «Укрпошта» вже 16 квітня 2021 року.

Засідання Комісії з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території Сумської міської територіальної громади, з розгляду заяв суб’єктів підприємництва, які надійшли до виконавчого комітету Сумської міської ради з питань розміщення об’єктів сезонної торгівлі відбудеться 15 квітня 2021 року о 15.00 годині у приміщенні за адресою: м. Суми, майдан Незалежності, 2, каб. 78.

Роменська міська територіальна громада запрошує до співпраці потенційних інвесторів, орендарів, покупців розглянути можливість реалізації вільного об’єкту комунальної власності – 3-поверхової нежитлової будівлі (колишнє – «Духовне училище») площею 2230,0 кв.м, що розташоване за адресою: м. Ромни, вул. Монастирська, 4.

Будівля віднесена до пам’яток архітектури та містобудування, має охоронний номер.

Звертатися до Роменської міської ради за адресою: м. Ромни, бульвар Шевченка, 2, каб. № 2, тел. 05448-53292.

Фото

 

Замовник ескізного проєкта – Департамент інфраструктури Сумської міської ради.

Проєктувальник – ТОВ «Сумський інститут архітектурного планування».

Пропозиції від громадськості направляти на адресу Управління архітектури та містобудування This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

14 квітня 2021 року в Департаменті соціального захисту населення Сумської міської ради для мешканців сумської міської ТГ буде працювати «пряма телефонна лінія» з питань соціального захисту.
Особистий прийом буде проводитися з 10:00 до 12:00 за номером телефону 066-844-52-96.
Консультування та роз’яснення проводитиме директор Департаменту Тетяна Олександрівна Масік.

В Управлінні Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області діє телефонна "гаряча лінія" за номером (0542) 68-70-32, на яку громадяни можуть звертатися зі скаргами, заявами чи пропозиціями.

Також, прийом звернень громадян здійснюється на номерами телефонної "гарячої лінії":

- Державної аудиторської служби України (044) 452-80-30 (м. Київ);

- Північно-східного офісу Держаудитслужби (057) 752-86-24 (м. Харків).

Прийом телефонних дзвінків та телефонну "гарячу лінію" проводиться щодня (крім вихідних і святкових днів):

- з 08:00 до 17:00 - з понеділка по четвер;

- з 08:00 до 15:45 - у п’ятницю.

7 квітня 2021 року були перераховані кошти громадянам для виплати державної допомоги у зв'язку з вагітністю і пологами, допомога при усиновленні дитини, допомога при народженні дитини, допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, допомога на дітей одиноким матерям, тимчасова державна допомога дітям, допомога малозабезпеченим сім'ям, відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років "муніципальна няня", допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, допомога на догляд, щомісячна грошова допомога особі ,яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії потребує постійного стороннього догляду, тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, щомісячна компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку, допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет І типу, гострі або хронічні захворювання нирок ІV ступеня, допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях, допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за квітень 2021 року(основне нарахування).

Кошти можна отримати в установах банків та АТ «Укрпошта» вже 8 квітня 2021 року.

Оголошується про початок приймання пропозицій від громадськості для підготовки проєкту Програми розвитку пасажирського транспорту на території Сумської міської територіальної громади на 2022-2024 роки!

Пропозиції до проєкту Програми приймаються за формою, що додається, в паперовому та електронному вигляді відділом транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг (майдан Незалежності, 2, каб. 137, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).

Дедлайн: 27.04.2021 року.

Контактна особа: Чірка Інна Вікторівна, тел.700-668.

Додаток

З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян, покращення якості списків виборців, які будуть використовуватися в день проведення виборів, запрошуємо громадян перевірити правильність персональних даних, внесених до Державного реєстру виборців.

Не залишайте перевірку на останній день. У першу чергу це стосується виборців, які не виявили дані про себе або членів своєї родини та мали проблеми, пов’язані з неправильностями у списках під час попередніх виборчих кампаній, а також виборців:

• яким після останніх виборів виповнилося 18 років (будуть голосувати вперше);
• які після останніх виборів змінили прізвище, ім’я, по батькові;
• які змінили місце проживання;
• які під час останніх виборів у списках виборців виявили неточності або були відсутні в списках.

Також перевірити дані про себе та членів своєї родини можливо через сервіс «Особистий кабінет виборця», розміщений на порталі Державного реєстру виборців www.drv.gov.ua

Для цього в розділі «Перевірити дані у реєстрі» необхідно заповнити всі поля у формі запиту повними та достовірними даними про виборця українською мовою. Відповідь на запит буде надіслано на вашу електронну пошту.

Кількість запитів обмежена. Протягом доби можна надіслати лише один запит.

Зверніть увагу! У випадку, якщо не підтверджено наявність у Державному реєстрі виборців запису з указаними у запиті персональними даними (запис відсутній або дані потребують уточнення), Вам необхідно особисто звернутися з паспортом до відділів ведення Державного реєстру виборців Зарічного або Ковпаківського районів м.Суми за адресою: майдан Незалежності, 2 (5-й поверх, каб. 71, 89), телефони: 70-15-58, 60-01-64.

Час прийому: понеділок-четвер – з 8:00 до 17:15, п’ятниця – з 8:00 до 16:00, перерва – з 12:00 до 13:00.

З 1 липня 2020 року виборці мають можливість надіслати до органу ведення Державного реєстру виборців з використанням мережі Інтернет такі звернення:

- заяву щодо свого включення до Державного реєстру виборців (далі – Реєстр) – до органу ведення Реєстру за місцем свого проживання на території України (для виборців, які проживають на території України) або до органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України (для виборців, які проживають чи перебувають за межами України);

- заяву про внесення змін до своїх ідентифікаційних персональних даних у Реєстрі – до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси (для виборців, які проживають на території України) або до органу ведення
Реєстру в Міністерстві закордонних справ України (для виборців, які проживають чи перебувають за межами України);

- заяву щодо зміни своєї виборчої адреси – до органу ведення Реєстру за новою виборчою адресою;

- заяву про внесення змін до відомостей про постійну нездатність виборця пересуватися самостійно – до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси;

- заяву щодо виправлення неправильностей у Реєстрі стосовно іншої особи – до органу ведення Реєстру за виборчою адресою такої особи або до відповідної закордонної дипломатичної установи України, якщо виборча адреса особи знаходиться за межами України;

- запит щодо змісту своїх персональних даних – до будь-якого органу ведення Реєстру;

- запит щодо прізвищ, власних імен, по батькові, дати народження усіх виборців, внесених до Реєстру за своєю власною виборчою адресою – до будь-якого органу ведення Реєстру.

Виборець для визначення йому органом ведення Державного реєстру виборців виборчої адреси за місцем фактичного проживання може звернутися з відповідною заявою у міжвиборчий період та у перші п’ять днів відповідного виборчого процесу або процесу референдуму – до органу ведення Реєстру, повноваження якого поширюються на територію, до якої відноситься місце фактичного проживання виборця.

Звернення в електронній формі можуть бути надіслані виборцем із використанням мережі Інтернет за підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» (кваліфікований електронний підпис).

Звернення в електронній формі створюються шляхом заповнення виборцем форми з використанням відповідного електронного сервісу, розміщеного на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.

Звернення, надіслані з використанням мережі Інтернет, повинні містити адресу електронної пошти заявника.