004.jpg

Сумська міська рада повідомляє, що в провадженні Харківського апеляційного адміністративного суду знаходиться справа № 591/4983/16-а за апеляційною скаргою Ожигова Михайла Валерійовича на постанову Зарічного районного суду м. Суми від 13.05.2017 року за позовом Ожигова М.В. до Сумської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення Сумської міської ради від 29.02.2012 № 1211-МР «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива (крім безалкогольного) на території міста Суми», справа призначена до розгляду 01.08.2017 року об 11 год. 15 хв. в приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду, за адресою: м. Харків, вул. Семінарська, 46, зал № 5, судді: Подобайло З.Г., Тацій Л.В., Григоров А.М.

Виконавчий комітет Сумської міської ради повідомляє, що в провадженні Зарічного районного суду м. Суми знаходиться справа № 591/2813/17 за позовною заявою Соколова Олександра Олеговича до Виконавчого комітету Сумської міської ради, третя особа: приватне підприємство «Согор» про визнання протиправним та скасувати рішення виконавчого комітету Сумської міської ради № 288 «Про тимчасовий тариф на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, що працюють у звичайному режимі ПП «Согор» від 12.2017 року в частині встановлення тимчасового тарифу на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, що працюють у звичайному режимі №4 «Аеропорт-Хіммістечко», №5 «Роменська-Хіммістечко», №11 «Тепличний-Тепличний», №12 «Тімірязівка-Тімірязівка», №20 «Аеропорт-Ковпака», №25 «Добровольна-Інтернаціоналістів», №26 «Центр-40-ва підстанція» та №60 «В.Піщане-Інтернаціоналістів» у наступному розмірі: вартість одного пасажироперевезення – 4 гривні, справа призначена до розгляду 31.07.2017 року на 13 год. 00 хв. в приміщенні Зарічного районного суду м. Суми, за адресою: м. Суми, вул. Академічна 13, каб. № 407, суддя Грищенко О.В.

Управління освіти і науки оголосило конкурс на заміщення вакантної посади директора КУ Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 3, що знаходиться за адресою: м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 9, тел.: 701-970.

Вимоги до кандидата: громадянство України; вільне володіння державною мовою; вища педагогічна освіта на рівні спеціаліста або магістра; стаж педагогічної роботи не менше п’яти років; володіння на високому рівні інформаційно-комунікаційними технологіями; високі моральні якості та стан здоров’я, що дозволяє виконувати професійні обов’язки.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі: мотиваційний лист; перспективний план розвитку навчального закладу з його подальшою презентацією; особистий листок по обліку кадрів, фото 3х4; копію диплома про освіту; копії документів, що підтверджують педзвання та кваліфікаційну категорію; копію паспорта; копію трудової книжки; заяву про згоду на обробку персональних даних; медичні довідки про проходження профілактичного наркологічного огляду та про проходження психіатричного огляду.

Етапи проведення конкурсного відбору:
I - подання претендентом документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам;
II - подання претендентом мотиваційного листа і перспективного плану розвитку навчального закладу з його подальшою презентацією;
III - вивчення конкурсною комісією поданих документів, мотиваційного листа і перспективного плану розвитку навчального закладу;
IV - проведення конкурсного відбору.

Дата і місце проведення конкурсного відбору:
24 липня 2017 року, за адресою: м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 9.

Строк подачі документів: з 23 червня по 23 липня 2017 року включно.

Умови оплати праці здійснюються відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 30 серпня 2002 р. № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», наказу Міністерства освіти і науки України від № 102 від 15.04.93 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).

Пакет документів для участі в конкурсі подавати за адресою: м. Суми, вул. Харківська,35, 4 поверх, каб. 405, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору можна отримати у спеціаліста І категорії управління освіти і науки Сумської міської ради Радченко Ірини Миколаївни за тел.: 32-80-66, спеціаліста І категорії – юрисконсульта Стеценко Світлани Миколаївни за тел.: 327-263.

Повідомляємо, що у понеділок, 12 червня, виконавчий комітет ухвалив рішення «Про тимчасовий тариф на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, що працюють у звичайному режимі, ПП «Согор».
Зауважимо, що ухвалою Зарічного районного суду м. Суми від 6 червня 2017 року в порядку забезпечення позову було зупинено дію рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 16 травня 2017 року № 260 «Про тарифи на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, що працюють у звичайному режимі ПП «Согор».
Внаслідок цього в місті постійно відбувалися зриви пасажирських перевезень на маршрутах, що обслуговуються зазначеним перевізником.
Така ситуація негативно впливала на безпеку та якість пасажирських перевезень, та, відповідно, могла призвести до транспортного колапсу в результаті припинення перевезення пасажирів у місті на дев’яти маршрутах.
Таким чином, з метою упорядкування відносин у сфері міських пасажирських перевезень, в першу чергу в частині тарифного питання, недопущення погіршення надання послуг з перевезення мешканцям міста Суми, уникнення ситуації транспортного колапсу, враховуючи листи ПП «Согор», виконавчий комітет встановив тимчасові тарифи на транспортні послуги для зазначеного перевізника у наступному розмірі:

  • вартість одного пасажироперевезення – 4 грн.;
  • вартість одного пасажироперевезення для пенсіонерів за віком (за умови пред’явлення пенсійного посвідчення) – 3 грн.;
  • вартість одного пасажироперевезення для учнів 1-4 класів протягом календарного року (за умови пред’явлення учнівського квітка) – 2 грн.

Рішення набрало чинності з моменту прийняття.
Звертаємося до мешканців міста враховувати цю інформацію під час користування міським пасажирським транспортом.

КП «Міськводоканал» із 12 червня 2017 року проводить безкоштовну повірку лічильників холодної води.

Згідно з Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (лічильників холодної води), що є власністю фізичних осіб, здійснюються за рахунок суб’єкту господарювання, що надає послуги з водопостачання в м. Суми, – КП «Міськводоканал».

Згідно зі  ст. 17 даного Закону, який набрав чинності з 1 січня 2016 року, джерелом фінансування повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки є тарифи на водопостачання. Починаючи з 29 січня 2016 року – дати зміни тарифу для багатоповерхових будинків – та з 15 квітня 2017 року – дати зміни тарифу для приватного сектору– повірка приладів обліку включена до тарифу.

Починаючи з 12 червня 2017 року КП «Міськводоканал» розпочинає роботу з планової повірки лічильників холодної води силами і засобами КП.

За бажанням абонентів КП «Міськводоканал» має можливість проводити планову повірку приладів обліку холодної води без демонтажу (не знімаючи лічильник) та із зняттям лічильника.

Про необхідність проходження періодичної повірки приладів обліку та узгодження дати виходу оператора, який має при собі договір з КП «Міськводоканал» для проведення робіт з повірки лічильників, споживач буде повідомлений телефоном. Споживачу необхідно в узгоджений термін надати доступ представнику КП «Міськводоканал» до місця встановлення засобів вимірювальної техніки.

За результатами проведеної повірки засобів обліку холодної води споживач отримує Свідоцтво про повірку робочого засобу вимірювальної техніки або Довідку про непридатність засобу вимірювальної техніки за адресою: м.Суми, вул.Білопільський шлях, 9, 1-й поверх, каб. №12 (тел. 700-693,050-307-57-61) через 30 календарних днів з дня складання акту, який видається оператором при здійсненні повірки.

Попереджаємо!

Якщо споживач здійснює повірку лічильників холодної води в сторонній організації, то повернення коштів, затрачених на повірку, КП «Міськводоканал» не проводить.

Довідки за телефонами: 700-156, 700-157, 700-158.

Виконавчий комітет Сумської міської ради повідомляє, що в провадженні Зарічного районного суду м. Суми знаходиться справа № 591/2813/17 за позовною заявою Соколова Олександра Олеговича до Виконавчого комітету Сумської міської ради, третя особа: приватне підприємство «Согор» про визнання протиправним та скасування рішення Виконавчого комітету Сумської міської ради № 260 «Про тарифи на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, що працюють у звичайному режимі ПП «Согор» від 16.05.2017 року, справа призначена до розгляду 16 червня 2017 року о 13 год. 20 хв. в приміщенні Зарічного районного суду м. Суми, за адресою: м. Суми, вул. Академічна 13, каб. № 407, суддя Грищенко О.В.

7 червня 2017 року була перерахована державна соціальна допомога сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям – інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги на догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу за червень 2017 року.

Кошти можна отримати в установах банків вже 8 червня 2017 року.

За підсумками розгляду питань на пленарному засіданні ХХVII сесії Сумської міської ради 31 травня 2017 року розпочато збір пропозицій від громадських організацій та спілок учасників бойових дій на Сході України щодо діяльності та складу Ради учасників бойових дій та членів сімей загиблих воїнів при міському голові.

Пропозиції приймаються на ім’я міського голови до 1 липня 2017 року.

Звертатися за адресою: майдан Незалежності, 2, 1-й поверх, каб. № 7.

Час роботи: понеділок-четвер – з 8:00 до 17:15, п’ятниця – з 8:00 до 16:00, обідня перерва – з 12:00 до 13:00.

Субота та неділя – вихідні.

Виконавчий комітет Сумської міської ради оголошує конкурс на визначення кращої ідеї пам’ятника Героям Майдану у м. Суми.

Метою проведення конкурсу є визначення кращої проектної пропозиції з числа поданих для подальшої реалізації. Учасники конкурсу мають знайти форму художнього відображення подій, що відбувалися під час Революції Гідності, увічнення героїзму учасників та вшанування пам’яті загиблих; аналізуючи існуюче середовище запропонувати містобудівне рішення формування простору біля пам’ятника.
Запропоноване місце для встановлення пам’ятника - район вулиць Петропавлівської і Гоголя.

Конкурс проводиться з 28 квітня до 07 липня 2017 року.

Учасниками конкурсу можуть бути всі бажаючи: фахівці або авторські колективи професійних архітекторів та скульпторів, а також студенти архітектурних і художніх навчальних закладів, аматори які подали конкурсному журі документи, що відповідають умовам та вимогам цього конкурсу.

Для участі в конкурсі автор (авторський колектив) має подати заявку у вигляді письмової заяви (звернення) про наміри взяти участь у конкурсі із зазначенням прізвища, імені, по батькові автора (авторського колективу), поштової та електронної адреси, контактного номера телефону. Заявка подається особисто або на e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (за формою згідно з додатком 1 до Програми і умов). Вихідні дані для проектування надаються організатором конкурсу на електронну адресу заявника або за адресою:
м. Суми, вул. Воскресенська, 8А, ІІ-й поверх, каб 2.

Для 2-х переможців конкурсу встановлені заохочувальні нагороди у вигляді почесних грамот та подяк Сумської міської ради.

Конкурсні роботи надаються з 8-30 до 12-00, 23 червня 2017 року за адресою: м. Суми, вул. Воскресенська, 8А, ІІ-й поверх, каб 2.

Пропозиція переможця переходить у власність організатора конкурсу для вирішення питання замовлення подальшої розробки проекту. Всі останні пропозиції повертаються авторам, на їх вимогу, впродовж одного місяця після оголошення результатів конкурсу.

Конкурсні матеріали виконуються українською мовою.

Телефон для довідок: 700-102.

 

9 червня о 9:00, у каб. 59 Сумської міської ради (майдан Незалежності, 2) відбудеться співбесіда з кандидатами на посаду директора «Сумського міського центру дозвілля молоді» Сумської міської ради.

Комісією, з питань організації відбору кандидата на посаду директора комунальної установи, до складу якої увійшли представники влади, громадських організацій та студентського самоврядування, буде розглянуто та обговорено програми кандидатів.

Регламент роботи:
- презентації від кандидатів – до 20 хв.
- співбесіда – до 10 хв.

Буде забезпечена онлайн-трансляція засідання.

Прийом документів від кандидатів на посаду здійснюється до 8 червня за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 35, каб. 204. Тел. для довідок: 700-517.

Перелік документів:

- заява кандидата на ім’я міського голови міста Суми про призначення на посаду;
- особова картка працівника (форма П-2)
- копія паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- автобіографія;
- копії документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання;
- копія трудової книжки;
- дві фотографії розміром 4 х 6.